Achizitie publica - Verificare, incarcare si reparare stingatoare PSI
Detaliu pentru invitatia numarul 319528
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319528/06.01.2012
Denumire contract: Verificare, incarcare si reparare stingatoare PSI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificare, incarcare si reparare stingatoare PSI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificare, incarcare si reparare stingatoare PSI
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDecl.de eligib.conform form.3 si/sau cazier judiciar/certificat echiv. Decl.privind neincadrarea in preved.art.181 conform form.4. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echiv. Form.5-certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Form.6-Decl. pe proprie raspund. privind neincadr. in sit. prev. la art.69.1 din OG34/2006. Form.7 privind princip. servicii prestate in ultimii 3 ani insotit de doc. semnate de beneficiar care sa ateste realiz. calit. a serviciilor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posib.obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstr. prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Form. 8 ref. subcontractantii.Acord de asociere cf.art.44 din OG34/2006.Certificat ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Garantie partic.500 lei; Persoane cu fctii de decizie: Ctin Dobre ? director SEB;Neculae Vrabie ? director adj. economic; Bogdan Popescu - director adj.tehnic; Ion Preoteasa - director adj.comercial
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 11:04