Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,VERIFICARE PERIODICA, REPARARE SI REGLARE A APARATELOR DE CONTROL IN TRANSPORTURILE RUTIERE, TAHOGRAFE SI LIMITATOARE DE VITEZA? ? 3 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 345191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 345191/13.04.2013
Denumire contract: , ,VERIFICARE PERIODICA, REPARARE SI REGLARE A APARATELOR DE CONTROL IN TRANSPORTURILE RUTIERE, TAHOGRAFE SI LIMITATOARE DE VITEZA? ? 3 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805134, fax: +40 269830283, persoana de contact: D-na Ghindoc Milica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNGN ROMGAZ SIRCOSS S.A.Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,VERIFICARE PERIODICA, REPARARE SI REGLARE A APARATELOR DE CONTROL IN TRANSPORTURILE RUTIERE, TAHOGRAFE SI LIMITATOARE DE VITEZA? ? 3 loturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile sunt necesare pentru verificarea periodica, repararea si reglarea tahografelor conform Ordin 181/ 13.02.2008, art. 9.
II.1.6) CPV: 50411400-3 - Servicii de reparare si de intretinere a tahometrelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 353.6 - 20, 136 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este dupa cum urmeaza: L1- 160 lei, L2? 130 lei siL3 - 100 leiOfertantul care depune oferta pentru mai multe loturi de servcii va constitui garantia de participare ca suma a garantiilor aferente fiecarui lot ofertat. Per. de val. a gar. pentru par. este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunere ofertelor; Contul autoritatii contractante: RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Medias. Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in considerare cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschideriiofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru aceasta achizitie nu este aplicabila prevederea art.278?1 din OUG nr.34/2006: Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val.a acesteia;in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de val. a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului subsecvent. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in termen de 14 zile de la semnarea ultimului proces verbal de receptie finala pentru serviciile prestate, daca nu au fost ridicate, pana la acea data, pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 181Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).III. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, dacae cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Corin CINDREA, Director General SNGN ROMGAZ SA, Medias-Lucian BARSAN, avand functia de Director Departament Tehnic Achizitii-Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS-Sorin GHEORGHIU, presedinte comisie de evaluare avand functia de Director Tehnic SIRCOSS-Milica GHINDOC, membru comisie de evaluare-Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Aurealian PRISCA, membru comisie de evaluare, Serviciul Mecano - energetic-Dan ANTON, membru comisia de evaluare, Serviciul Mecano - energetic-Aurica CATANA, Serviciul Protectia Mediului-Corina GANEA, membru comisie de evaluare consilier juridic-Valentin ZAMFIRACHE, membru comisie de evaluare economistV. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Note: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatii reale la data limita de depunere a ofertelor, iar obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita de depunere a ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: 1) Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conform L 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.2). in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.3. Autorizatie tehnica eliberata de Regia autonoma, "Registrul Auto Roman" (RAR).Ofertantul va face dovada ca poate efectua operatii de verificare, reparare si reglare tahografe si limitatoare de viteza, conform prevederilor normelor din Ordinul nr.181 din 13.02.2008, pentru aprobarea Reglementariilor privind conditiile de montare, reparare si verificare a tahografelor si a limitatoarelor de viteza, precum si de autorizare a operatoriilor economici care desfasoara astfel de activitati -RNTR 8, emis de Ministerul Transporturilor si publicat in M.O. 147 din 27.02.2008.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, completata cu toate informatiile solicitate deacest formular, inclusiv cifra de afaceri anuala din ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea ferma In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice siprofesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a seasocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere, Experienta similara.Se va prezenta Formularul 12E ?Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani? se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul va prezenta copiidupa parti relevante din contracte/documente/procese-verbale de receptiea serviciilor presate in ultimii trei ani, care sa confirme prestarea de servicii similare celor din caietul de sarcini. Nr. de ani solicitati in vederea dem. exp. similare se calculeaza prin raportare la data limita dedepunere a ofertelor. Note: 1.Se permite prezentarea de copii dupa informatii relevante din contract in indeplinirea contractului respectiv.2.Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si de un tertsustinator. 3.In cazul depunerii unei oferte comune cerinta va fi indeplinita de unul din membrii asocieriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestarea a serviciilor
20
Descriere: , ,Termen de prestare a serviciilor de verificare periodica?? + , ,Termen de prestare a serviciilor de reparatie accidentala??= 10%+10%=20%
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer