Achizitie publica - Verificare, reparare si incarcare stingatoare portabile care apartin STFC Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 330144
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330144/21.06.2012
Denumire contract: Verificare, reparare si incarcare stingatoare portabile care apartin STFC Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/319.24.28, Fax: 021/3.19.24.28
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STFC Bucuresti - str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, et. 2, cam. 157, SECTOR 1, Bucuresti, (cladirea Garii de Nord, intrarea de la "Coloane") Romania, cod postal: RO-010858, telefon: +40 213101150, fax: +40 213114276/ +40 213101150, persoana de contact: CARMEN FLOROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Bucuresti - str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, et. 2, cam. 157, SECTOR 1, Bucuresti, (cladirea Garii de Nord, intrarea de la "Coloane") Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificare, reparare si incarcare stingatoare portabile care apartin STFC Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificare, reparare si incarcare stingatoare portabile care apartin STFC Bucuresti, cantitatea totala anuala fiind: 4buc tip P5, 1901buc tip P6, 20buc tip G2, 1040buc tip G3, 70buc tip G5, 439buc tip G6, 20buc SM9, 4buc SM50.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 725 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 374lei, valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, coform modelului din sectiunea formulare; va fi constituita prin: - numerar la casieria STFC Bucuresti; - OP in contul RO81 BPOS 7040 8013 993 RON01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR-este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie. - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante. - orice alt Instrument de garantare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Restituirea Garantiei in baza cererii depuse conform formular M
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractului; b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare; -numerar la casieria STFC Bucuresti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Declaratie privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare - in original.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, in conformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare - in original;5.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69*1) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea Formulare - in original;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ecaterina PRICOPE ? Director STFC Bucuresti; Marioara PANCU ? Contabil Sef STFC Bucuresti;George PANAIT ? Sef Serviciu OTIP, Carmen FLOROIU ? Sef Serviciu AAA, Ioan CERCHEZ ? Sef Birou Juridic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei)Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006, art 11 alin 5, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta formularul 10. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Acesta va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor - se va prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista prestatiilor similare executate in ultimii 3 ani si o recomandare din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar, certificat de atestare pentru verificarea, repararea si incarcarea stingatoarelor de incendiu eliberat de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, certificat de competentapentru personalul care executa lucrarile de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor de incendiu, eliberat de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca integral de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 16:33