Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Verificare, reparatii si incarcare a stingatoarelor de incendiu portabile si mobile care apartin SNTFC "CFR CALATORI" S.A. STFC Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 354154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 354154/26.09.2013
Denumire contract: Verificare, reparatii si incarcare a stingatoarelor de incendiu portabile si mobile care apartin SNTFC "CFR CALATORI" S.A. STFC Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, str.Domneasca nr.51, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 0236415985, fax: +40 0236415985, persoana de contact: Biroul Patrimoniu, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Galati, Str. Domneasca nr.51, Etaj 2, Camera 80, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificare, reparatii si incarcare a stingatoarelor de incendiu portabile si mobile care apartin SNTFC "CFR CALATORI" S.A. STFC Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor de incendiu
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 737 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
14 lei. Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda, cursul de schimb este cel al BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie, emisa de o banca sau o societate de asigurari, in original; b) ordin de plata sau fila cec, in contul RO52BPOS18308027995RON01 deschis la Bancpost Galati-Agentia Mazepa. Pe OP sau fila CEC este obligatorie mentionarea denumirii procedurii; c) numerar in casieria S.T.F.C. Galati;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform prevederilor art. 33, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art. 88 din H.G.nr.925/2006, in baza cererii depuse, formular A18.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.b)Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie emisa de o banca sau de o societate de asigurari (formularul corespunzator din sectiunea Formulare);
- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, conform art. 90, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul A3-a din sectiunea Formulare - in original;Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director- Bourceanu Andone;Contabil Sef-NastaseFloarea;Sef Serviciu Juridic ? Ilie Marian;Sef Serviciu Tehnic ? Condruz Viorel;Sef Birou Patrimoniu, Achizitii- Manghiuc Liliana;Economist Birou Patrimoniu, Achizitii - Bancila Stelian;Inginer Serviciul Tehnic ? Plopeanu Mirela.2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A4 din Sectiunea Formulare- in original;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul A5 ? in original;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul A6 -in original (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii, somaj), (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale) (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), ? eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Informantiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.2. Certificat de atestare pentru verificarea, repararea si incarcarea stingatoarelor, eliberat de catre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, in conditiile prevederilor art. 51 din Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor , in copie lizibila, conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil, vizatsi inregistrat la organele competente, in copie lizibila, semnata si stampilatapentru conformitate cu originalul;b) Informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Se va completa si depune in original Formularul A7 din SectiuneaFormulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori sibeneficiari, lista confirmata prin prezentarea de certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate contractanta ori un client privatbeneficiar, din care sa rezulte prestarea serviciilor.Se va completa sidepune in original Formularul A8 din Sectiunea Formulare;Se va anexa minim un certificat/document emis de beneficiarii la care seface referire in Formularul A8, in original sau copie lizibila, semnata sistampilata pentru conformitate cu originalul, pentru cel putin un contractinscris in lista.b)Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .Se va completa si depunein original Formularul A9 din Sectiunea Formulare;c) Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original; (daca este cazul).Se va completa si depune in original Formularul A10 din Sectiunea Formulared) Certificat de competenta pentru personalul care presteaza serviciile de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor de incendii, eliberat cf. Ord.MAI nr.87/2010 pentru aprobarea metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, in copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer