Achizitie publica - VERIFICARE TEHNICA IN UTILIZARE PENTRU INVESTIGATII / EXAMINARI CU CARACTER TEHNIC ( VTU ) A RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE ? SCADENTE ISCIR APARTINAND S.E. CONSTANTA IN VEDEREA AUTORIZARII FUNCTIONARII DE CATRE ISCIR
Detaliu pentru invitatia numarul 341513
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341513/04.01.2013
Denumire contract: VERIFICARE TEHNICA IN UTILIZARE PENTRU INVESTIGATII / EXAMINARI CU CARACTER TEHNIC ( VTU ) A RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE ? SCADENTE ISCIR APARTINAND S.E. CONSTANTA IN VEDEREA AUTORIZARII FUNCTIONARII DE CATRE ISCIR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VERIFICARE TEHNICA IN UTILIZARE PENTRU INVESTIGATII / EXAMINARI CU CARACTER TEHNIC ( VTU ) A RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE ? SCADENTE ISCIR APARTINAND S.E. CONSTANTA IN VEDEREA AUTORIZARII FUNCTIONARII DE CATRE ISCIR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Recipientele metalice aflate in exploatare in instalatiile din S.E. Constanta sunt echipamente sub presiune si in conformitate cu prevederile din Prescriptiile Tehnice ISCIR, respectiv PT ISCIR C 4-2010, trebuiesc inregistrate, urmarite si autorizate de catre ISCIR - IT Bucuresti.In conformitate cu prevederile PT ISCIR C4 ? 2010, prelungirea duratei de viata proiectate sau duratei normale de functionare a recipientelor metalice aferente agregatelor din S.E. Constanta, respectiv functionarea acestora in conditii de siguranta, precum si prelungirea autorizatiei de functionare de catre ISCIR, se face in baza efectuarii de Verificare Tehnica in Utilizare pentru investigatii / examinari cu caracter tehnic ( VTU ) in vederea evaluarii starii tehnice - stare metal si stabilirii comportarii metalului (mantalei) recipientului, pe baza valorificarii tuturor rezultatelor investigatiilor, examinarilor nedistructive si incercarilor distructive.Evaluarea duratei restante de viata, in baza Verificarilor Tehnice in Utilizare pentru investigatii / examinari a recipientelor metalice sub presiune aferente agregatelor dinS.E. Constanta este necesara, in cazul recipientele metalice sub presiune care au durata normala de functionare depasita (conf.Ord. 2139/2004) si care au VTP scadentsau la care a fost mentionat in Rapoartele Tehnice CNCIR.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2750 lei(echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (autoritatea contractanta va retine ofertantului care a depus contestatie la CNSC si ia fost respinsa, suma de 2750 lei, conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006, ). Dovada constituirii se prezinta cel tarziu la data si ora stabilita de deschidere a ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin 1) si 3) din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92 din HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 (FORMULARUL B); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180); Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de participare la cererea de oferta cu oferta independenta (Formular 5); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular art. 691). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - Violeta Geoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj.Reparatii - Vicentiu Bratu, Sef Serviciu Financiar ? Batranu Silvia; Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Responsabil ISCIR ? Neculai Costel , Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Raciala Mariana. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ;Autorizare din partea ISCIR conform PT CR4/2009, sau de orice autoritate similara din tarile U.E., pentru verificari tehnice in utilizare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 470000 lei fara TVA conform Formular B2 (Fisa de informatii generale). Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifreide afaceri globala va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin a unui document/contract (copii de parti relevante ale contractelor)/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/contracte (copii de parti relevante ale contractelor) /procese verbale de receptie prin care sa confirme executia de lucrari in valoare cumulata de cel putin egala cu275000 lei fara TVA.In acest sens ofertantul va prezenta si o lista cu principalele lucrari in ultimii 3 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari conform Formular B4 din sectiunea III- Formulare., Declaratie privind utilajele/ instalatiile/ echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formular B5 din sectiunea III., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de Conducere conform Formular B6 din sectiunea III- Formulare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajat sau contract de colaborare cu o persoana autorizata ca ?Responsabil tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniile EA 40-403 in conditiile HG 95/1999 aprobata prin Legea 440/2002 respectiv a Ordinului Ministrului Industriei si Resurselor nr. 291/2003 care are obligatia de a viza? Planul de control a calitatii ce va fi folosit si la receptia lucrarii.Responsabil tehnic cu Executia pentru lucrarile de montaj echipamente, utilaje si instalatii tehnologice industriale in domeniile EA 40-403 in conditiile HG 95/1999;, In conformitate cu PT ISCIR C4-2010 ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajati sau contract de colaborare cupersoane autorizate RDATP si avizate de catre ISCIR. In vederea intomirii documentatiilor tehnice preliminare de reparare, proiectele de reparatie si tehnologiile de reparare., Autorizare din partea ISCIR, conform PT CR6/2009, sau de orice autoritate similara din tarile U.E., sau un contract de colaborare, pentru autorizare personal si laborator care efectueaza examinari distructive si nedistructive. Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii SE Constanta, tel 0241585300-int 368, 268, 359, fax 0241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 09:10