Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Verificarea, intretinerea si repararea instalatiilor fixe de stingere a incendiilor din dotarea locurilor de munca S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 326581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 326581/14.05.2012
Denumire contract: Verificarea, intretinerea si repararea instalatiilor fixe de stingere a incendiilor din dotarea locurilor de munca S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233207141, fax: +40 233207130, persoana de contact: Serviciu Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificarea, intretinerea si repararea instalatiilor fixe de stingere a incendiilor din dotarea locurilor de munca S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Verificarea, intretinerea si repararea instalatiilor fixe de stingere a incendiilor din dotarea locurilor de munca S.H. ?Bistrita? Piatra Neamt.Locul principal de prestare in locatiile: CHE Stejaru ? Jud. NeamtCHE Vanatori ? Jud. NeamtDispecerat SH ?Bistrita? Piatra Neamt ? Jud. Neamt.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
880 lei(440 lei IMM)Valab.gar.de particip: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituire: Garantia de participare se va constitui conform conform tuturor optiunilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din val. ctr.fara TVA (2, 5% IMM).Constituire: In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare (maxim 5.000, 00 lei) se accepta constiuirea garantiei de buna executie prin depunerea la casierie a sumei in numerar. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea "Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica."Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.2. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 "Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica."Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante: -Constantin Romica GRIGORIU - Director-Costica NECHITA, Director adj. Economic ?i Comercial-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte-Catalina Ioana Nechita PIPIRIGEANU - Consilier Juridic-Florin RARUTA ? Serviciul Contrate, responsabil procedura-Gheorghe DANDU ? Cadru Tehnic Apararea Impotriva IncendiilorSe va completa Formularul nr. 5Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta? Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.Se va completa Formularul nr. 6. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat).Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.Certificatul de atestare pentru operatorul economic, emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila in baza Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta, aprobat prin H.G. nr. 1490/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, a H.G. nr. 259/2005 privind infiintarea si stabilirea atributiilor Centrului National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila si a O.M.A.I. nr.87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.Autorizatie ISCIR conform PT-ISCIR C 5 / 2003, pentru operatorul economic cu mentionarea Responsabilului cu supravegherea lucrarilor.Ofertantii vor prezentaautorizatia ISCIR PT-ISCIR C 5 / 2003 aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratieprivindpricipalele prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Ofertantii vor mentiona cel putin un contract similar cu obiectul contractului., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinireacontractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, siprocentul pe care acestia il vor indeplini din contract., Informatii privind asocierea (daca este cazul) Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia, asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer