Achizitie publica - Verificarea, masurarea si repararea prizelor de pamant
Detaliu pentru invitatia numarul 333709
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333709/14.08.2012
Denumire contract: Verificarea, masurarea si repararea prizelor de pamant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi"din Iasi, Str. Prof. Dr. Doc.DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, camera A02, persoana de contact Administrator patrimoniu Iulia Lipsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi"din Iasi, Str. Prof. Dr. Doc.DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, Corp T, sala Senat etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificarea, masurarea si repararea prizelor de pamant
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificarea, masurarea si eventual repararea a 280 de prize de pamant
II.1.6) CPV: 50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( cel putin 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor). Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (art. 86 alin. 6 din HG 925/2006).Forme de constituire a garantiei de participare: - virament in contul bancar: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din IASI, CF 4701606, cont Ro93 TREZ 4065 005X XX00 0422- Trezoreria IAsi- depunere numerar la casieria Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasi, Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr 67, imobil T, parter- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Forme de constituire a garantiei de buna executie: - virament in contul bancar: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din IASI, CF 4701606, cont Ro93 TREZ 4065 005X XX00 0422- Trezoreria IAsi- depunere numerar la casieria Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasi, Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr 67, imobil T, parter- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu seconsidera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice Gheorghe Asach din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic Ec. Mariana Crivoi, Ing. Lucian Burlacu, Ing. Mihai Stan, Ing. Gina Corban, Ing, Mihaela Gavril, Ing. Degeratu Danut, persoana care semneaza bugetul autoritatii contractante este ministrul in exercitiu Dl. Liviu Marian Pop 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentatein traducere legalizata.c) Certificat ANRE pentru firma pentru a desfasura lucrari in domeniul electric
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii3(trei) ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii, Atestarea ANRE pentru electricienii autorizati, Autorizarea laboratorului PRAM propriu sau contract de prestari servicii cu laborator PRAM de minim grad II Ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de managemnet al calitatii, Ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management al calitatii de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 10:18