Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Verificarea si intretinerea mijloacelor initiale de stins incendiu


Detaliu pentru invitatia numarul 237277
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Verificarea si intretinerea mijloacelor initiale de stins incendiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Verificarea si intretinerea mijloacelor initiale de stins incendiu - conform documentatiei de atribuire
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.12.2009 13:34
Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2009 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, cod postal 900075
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 13, 122 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Situatia economico-financiara, Capacitatea tehnica: Declaratie privind lista principalelor lucrari pe ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratie privind efectele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (informatii privind asigurarea de personal de specialitate), Standarde de calitate, Autorizatie emisa de la Inspectoratul General penru Situatii de Urgenta (pentru firma si personalul acesteia), Recomandare. - conform fisei de date a achizitiei.
Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii SE Constanta, tel 0241585300-int 368, 268, 359, fax 0241511200.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer