Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Verificarea si intretinerea mijloacelor initiale de stins incendiu


Detaliu pentru invitatia numarul 277853
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Verificarea si intretinerea mijloacelor initiale de stins incendiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Verificarea si intretinerea mijloacelor initiale de stins incendiu - S.E.Constanta - conform documentatiei de atribuire.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.02.2011 13:38
Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2011 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, cod postal 900075
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Altele (Societate comerciala care desfasoara activitati relevante)
Valoare estimata: 11, 666.9 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare); Situatia economico-financiara; Capacitatea tehnica: Lista principalelor servicii pe ultimii 3 ani; Declaratie privind echipamentele tehnice; Recomandare; Informatii privind personalul tehnic de specialitatesi de asigurarea calitatii; Informatii privind subcontractantii; Autorizatie de la IGSU pentru firma si pentru personele care executa lucrarile de verificare; Standarde de asigurarea calitatii; - conform documetatiei atasate.Garantia de participare - 150 lei.
Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii SE Constanta, tel 0241585300-int 368, 268, 359, fax 0241511200.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer