Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Verificarea si repararea grupurilor de reglare masurare a presiunii de gaze si a statiilor de reglare si masurare a gazelor


Detaliu pentru invitatia numarul 334376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 334376/28.08.2012
Denumire contract: Verificarea si repararea grupurilor de reglare masurare a presiunii de gaze si a statiilor de reglare si masurare a gazelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SISGN STR. GHE.GR.CANTACUZINO NR.184, PLOIESATI, Romania, cod postal: 100492, telefon: +40 244503071, fax: +40 244545230, persoana de contact: Madalina Moise
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SISGN STR. GHE.GR.CANTACUZINO NR.184, PLOIESATI, Romania, cod postal: 100492, telefon: +40 244503071, fax: +40 244545230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificarea si repararea grupurilor de reglare masurare a presiunii de gaze si a statiilor de reglare si masurare a gazelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIIDE Verificarea si repararea grupurilor de reglare masurare a presiunii de gaze si a statiilor de reglare si masurare a gazelor
II.1.6) CPV: 50411200-1 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2700 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO 74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI , Beneficiar: SISGN PLOIESTI;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 15.? Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In masura in care Consiliul respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, respectiv suma de 2700 lei, conform art.278¹ din O.U.G.34/2006;Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, Mod de constituire: 1.instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, conf prev art.89 al (3) din HG 925/2006 cu toate modif si complet ult.Se va compl Form 12.2. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contr are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contr. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. conf. Art 90 din HG925/2006 cu mod. si copletarile ult Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului."Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, cof. Art 91 din HG925/2006 cu mod. si copletarile ulterioareAutoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 aliniat (2) din HG.925/2006 cu mod. si copletarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Vasile Carstea - director SNGN Romgaz SA SI.S.G.N. Ploiesti, dna. Stanciu Elena- director economic- responsabil cu aprobarea bugetului, dl. Zamfirescu Marin ? director tehnic, dl. Scarlatescu Virgil - presedinte comisie evaluare dna. Moise Madalina ? Sef serviciu Contracte ? membru; dl. Soptea Nicolae? Sef serviciu mecanic ? membru, Avram Adrian ? Cons. Juridic ? membru; Ec.Panait Daniela ? serv. Cont.- membruSe va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Din Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (original / copie legalizata /copie lizibila certificata, ?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Autorizatii de specialitate- Societatile ofertante vor prezenta autorizatii- ANRE tip EP conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabile la data limita de depunere a ofertelor.- autorizatie ANRE destinata executiei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, tip EDI;conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturaledoc.se vor prezenta : in original / copie legalizata /copie lizibila certificata, ?conform cu originalul?semnata si stampilata)Valabile la data depunerii ofertelorOfertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificat ONRC in original sau copie legalizata3)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generaleValoareacifreide afaceri globalape ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011 ). Nivelul minim impus este: 540000 LEIPentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.Fisa de experienta similara. Se impune ca cerinta minima pentru prestarea serviciilor in ultimii 3 ani , prezentarea unui contract de prestari de servicii similare ( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare decat 270000 lei.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, pentru fiecare an in parteDocument care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant, din partea unui/unor beneficiar privind prestarea de servicii similare celor supuse prezentei achizitii.Se vor presenta copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.Orice document semnat de un beneficiar (ex. Document constataror cf. Art 97¹ din HG 9, 2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ; Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se va permite si prezentarea unui angajament din partea unui tert sustinator., 3. Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor., 4. Informatii privind Angajamentul ferm al tertului sustinator -In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 , 181lit. a), c)¹ si d), din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederi art. 69^1 1.Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001 valabil la data depunerii ofertelor, documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor supuse prezentei proceduri., 2.Documente emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului conform ISO 14001 valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer