Achizitie publica - Verificari metrologice, revizii si reparatii contoare de energie termica
Detaliu pentru invitatia numarul 348649
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348649/17.06.2013
Denumire contract: Verificari metrologice, revizii si reparatii contoare de energie termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMO CRAIOVA SRLCod fiscal: RO 30818118, Adresa: Str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Craiova, Telefon: +40 251599388, Fax: +40 251595567
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Craiova, Romania, cod postal: 200381, telefon: +40 251599388, fax: +40 251595567, persoana de contact: MARIAN DESELNICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Craiova, Romania, cod postal: 200381, telefon: +40 251599388, fax: +40 251595567
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificari metrologice, revizii si reparatii contoare de energie termica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificari metrologice, revizii si reparatii contoare de energie termica
II.1.6) CPV: 50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 556, 579.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare (GP): Lot 1:2500 lei, Lot 2:8000 lei, Lot 3:500 lei2.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, prezentat in original, cu aplicarea art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si a art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata; b)ordin de plata sau fila CEC, confirmat de banca emitenta, in contul Termo Craiova SRL, nr RO70RNCB0139018027210001, deschis la BCR Craiova, Suc. Patria, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderea ofertelor. c)numerar la casieria autoritatii contractante (suma max. ce poate fi depusa intr-o zi este de 5000 lei). Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma de le in baza prev. art.2781, alin(1), lit a) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul in care operatorul economic face dovada de incadrare in categ. - IMM (prezinta Formularul nr. 3), atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin. (2) din Legea nr .346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii GP in valuta, echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse (conform prevederilor art. 33, alin.(3), lit. b) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: Pentru Persoane juridice straine documentatia de garantie bancara, vor fi prezentate in original, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) pt fiecare lot: 1, 2, 3 a contractului de prestari servicii: (GBE) va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii.b) Modul de constituire a (GBE) a contractului de prestari servicii: -in conf. cu art.90, alin. (1) din HG nr.925/2006 cu modif. si compl. ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., in termen de max. 5 zile de la data semnarii contractului ca o cond. de intrare in vigoare a acestuia.sau-in conf. cu art.90, alin. (3) din HG nr.925/2006 cu modif. si compl. ulterioare: Daca partile convin, (GBE) se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, 9, 5% din valoarea facturilor fara TVA, pana la concurenta sumei stabilita drept (GBE) in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita (GBE). Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM (prezinta Formularul nr. 3), atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintari si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 (Lot 1, 2, 3)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 4 datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2 (Lot 1, 2, 3)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. OfertantuI va prezenta Formularul nr. 5 datat, semnat si stampilat .Cerinta nr. 3 (Lot 1, 2, 3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 4 (Lot 1, 2, 3)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. OfertantuI va prezenta Formularul nr. 7 datat, semnat si stampilat. Formularul nr. 7 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Conducere autoritate contractanta: Degeratu Nicolae - Administrator, Iordache Sorin? Contabil Sef, Mihai Sabin - Director Tehnic, Magla Dan Iulius ? Director Comercial, Nicolaita Lorena- Of. juridic, Membrii Comisia de evaluare: Nuta Maria - Sef Serviciu Investitii-Achizitii, Deselnicu Marian - Ing. Serviciu Investitii, Jiglaru Augustin - Ing. Serv. Tehnic, Anghel Marin - Sef Serv. Tehnic, Nescu Bogdan ? Responsabil Managementul Calitatii, Tenovici Anca ? Responsabil cu Activitatea de MetrologieCerinta nr.5 (Lot 1, 2, 3)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul va prezenta formularul tip emis de autoritatile competente.Cerinta nr. 6 (Lot 1, 2, 3)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statuluidin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul va prezenta formularul tip emis de autoritatile competente.Cerinta nr. 7 (Lot 1, 2, 3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8Nota: a) Formularul nr. 6 si certificatele mentionate la cerintele 5 si 6 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat.Documentele intocmite/emise de ofertanti in scopul pariciparii la procedura vor fi prezentate in original. Celelalte documente vor putea fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prininscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Lot 1, 2, 3)Se va completa Formularul nr. 10 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea prestarii serviciilor, autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr.2: Experienta similara (Lot 1, 2, 3)Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de serviciisimilare cu cele care constituie obiectul contractului, servicii prestate in baza unui contract/mai multor contracte cu o valoare/valoare cumulata egala sau mai mare decat: :100000 lei fara TVA ptr. lot1, 400000 lei fara TVA ptr. lot2, 25000 lei fara TVA ptr. lot3.Pentru confirmarea prestarilor de servicii declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: - Formular nr. 11 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea serviciilor prestate, valoarea, perioada de prestare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 3: (Lot 1, 2, 3) Autorizatii/avize metrologiceOfertantul trebuie sa prezinte urmat. doc. functie de lotul/loturile ofertate: - Copie dupa autorizatia laboratorului de metrologie, eliberata de DRML pentru tipurile de contoare de energie termica specificate in caietul de sarcini;
- Copie dupa avizul pentru exercitarea. activitatii de reparatie a mijloacelor de masurare;
- Copie dupa autorizatie de verificator metrolog.Toate documentele prezentate in copie vor fi inscriptionate pe verso ?conform cu originalul?, vor fi semnate de reprezentantul legal al ofertantului si stampilate.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste ca mijloacele de masurare reparate indeplinesc pe deplin cerintele impuse de reglementarile legale in vigoare., Cerinta nr. 4 (Lot 1, 2, 3)
Informatii privind subcontractantii
Ofertantii trebuie sa prezinte informatii privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.
Se va completa Formularul nr.12 (Lot 1, 2, 3)Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific al achizitiei.Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste. Operatorii economici nerezidenti(straini): vor prezenta ceritificatele/ documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 15:12