Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Verificari periodice la protectiile numerice de la CHE Vidraru si CHE Rucar


Detaliu pentru invitatia numarul 357012
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 357012/20.01.2014
Denumire contract: Verificari periodice la protectiile numerice de la CHE Vidraru si CHE Rucar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, Judetul Arges, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507282, fax: +40 248721741
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, Judetul Arges, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507282, fax: +40 248721741
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Verificari periodice la protectiile numerice de la CHE Vidraru si CHE Rucar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Serviciile suntnecesare a fi achizi?ionatepentru efectuarea de verificari periodice laprotectiile numerice tip SEL 351 si SEL 421 aferente LEA 1 si 2 220 kV de laCHE Vidraru si SEL 311 C, SEL 387 A, SEL 300 G, SEG - MRR 1 aferente protectiei diferen?ialetrafo 110/10, 5 kV , protec?ie generator?i protec?iei impotriva p.p. rotor de laCHE Rucar, reparametrizarii acestora si introducerea semnalizarilor aferente in schema existenta de monitorizare a centralelor precum si in eventualitatea modificarilor-completarilor de soft ca urmare a reparametrizarii acestora si depanarii protectiilor numerice.
II.1.6) CPV: 50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare: 400, 00 leiNOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare in conditiile respectarii Legii nr.346/2004.2)Formede constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006sau depunere in numerar la casieriaautorita?iicontractante.Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru acea data.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Cuantumul ce se retine din garantia de participare contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC este de 0, 00 Lei, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006(A). Lit. a), completata ?imodificata de Legea nr. 193/26.06.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare in original Formular 3?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? din Sectiunea ?Formulare si modele? la care se vor anexa: Certificat Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de atestare fiscala a taxelor si impozitelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ( se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG 925/2006.c)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG 925/2006.In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura, exceptand situatiile in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, conform art.9, alin.1 din Ordinul ANRMAP 509/2011.-NOTA: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentrupentru anul in curs. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Prezentare completat, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular 5 din Sectiunea ?Formulare si modele?.ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Subcontractantului sau tertul sustinator in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul sus mentionat.NOTA: Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante :1. Stanculescu Mihail - Presedinte Directorat Hidroelectrica SA2. Aurel Lucian Coco?- membru Directorat Hidroelectrica SA3. Marian Bratu- Membru Directorat Hidroelectrica SA4. IVAN Constantin - Director S.H. Curtea de Arges5. Jianu Aurel -Director Adj.Exploatare S.H. Curtea de Arges6. Elena Onea -Director Adj. Economic S.H. Curtea de Arges7. Pungoci Silviu -Sef Serviciu Achizitii si Logistica S.H. Curtea de Arges8. Jude? Mihai Aurelian - cons.juridic pr. - S.H. Curtea de Arges9. Zlate Marin - ing.pr.sp. Serviciul Achizitii si Logistica - S.H. Curtea de Arges10. Ursu Sandel ? Consilier juridic Birou Achizitii Hidroelectrica SA11. Romulus Bratucu- Ing. Pr. Comp. Tehnic UH Campulung SH Arges12. Sararoiu Marian ? Sef Serviciu Dezvoltare-Retehnologizare SH Arges13. Elena Iosifescu ? ing.pr. Birou Tehnic - S.H. Curtea de Arges-Prezentare completat, in original, Formular 4 ? ?Certificat Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 din Sectiunea ?Formulare si modele?Atentie!Ofertantul / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. -Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC , valabil la data limita de depunere aofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiilecuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul de specialitate autorizat conform Ordinului ANRE nr. 11/13.03.2013, gradul minim IIB de autorizare.Se va prezenta copia autorizatiei respective si/sau legitimatiei care sa fievalabila la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze se solicita completarea Formularului 9?Model declaratiesubcontractantii?, specializarile acestora si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii., -Lista a principalelor prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 ani.Se va prezenta completat, in original, ?Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani?, conform Formular 6 din Sectiunea ? Formulare si modele?.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, si se vaprezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer