Achizitie publica - VESTIARE SI BANCI
Detaliu pentru invitatia numarul 336409
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336409/01.10.2012
Denumire contract: VESTIARE SI BANCI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul unitatii, str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: TUTA MOCANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: TUTA MOCANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VESTIARE SI BANCI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE VESTIARE SI BANCI, IN CONFORMITATE CU CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 39122100-4 - Dulapuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare..Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de :1970 leiIn cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare astfel: 985.10 leiContul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 15 zile.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei. Formular 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 12;Declaratii privind eligibilitatea, Formularul nr. 2a;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire sunt: manager ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil ec. Violetta Canila, responsabil achizitie ref. Mocanu Tuta, sef serviciu administrativ- ec Daniela Hutu, cons. jr. Nica Gabriela, Formularul nr. 2c;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original, Formularul nr. 2b;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr. 14 Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original, in etapa evaluarii ofertelor, se solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului proceduriiSe va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 12:11