Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - VIABILIZARE TEREN PENTRU ZONA DE EXTINDERE SAT TAPIA LA MAGURI; VIABILIZARE TEREN IN ZONA MAN


Detaliu pentru invitatia numarul 90351
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Lugoj
Cod de identificare fiscala: 4527381
Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj
Telefon: 0256/352240
Fax: 0256/350393
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: VIABILIZARE TEREN PENTRU ZONA DE EXTINDERE SAT TAPIA LA MAGURI; VIABILIZARE TEREN IN ZONA MAN
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: VIABILIZARE TEREN PENTRU ZONA DE EXTINDERE SAT TAPIA LA MAGURI; VIABILIZARE TEREN IN ZONA MAN - PROIECTARE;Valoarea estimata, fara TVA: LOTUL 1: VIABILIZARE TEREN PENTRU ZONA DE EXTINDERE SAT TAPIA LA MAGURI ? PROIECTARE - 30.252, 10 RON;LOTUL 2: VIABILIZARE TEREN IN ZONA MAN ? PROIECTARE - 57.983, 19 RON;SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR VA AVEA LOC LA DATA DE 01.11.2007, ORA 12.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 15.10.2007 14:48
Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis, 305500, cod de identificare fiscala 4527381, tel. 0256/352240; fax 0256/350393; e-mail [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Lista privind subcontractantii.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 50 lei; se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, in contul RO25TREZ62321360250XXXXX - Trezoreria Lugoj
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: PRETUL INCLUS IN PROPUNEREA FINANCIARA DEPASESTE VALOAREA FONDURILOR CARE POT FI DISPONIBILIZATE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer