Achizitie publica - Viaduct Vasile Aaron
Detaliu pentru invitatia numarul 355466
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355466/07.11.2013
Denumire contract: Viaduct Vasile Aaron
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269/208880, fax: +40 269/208813, Registratura institutiei, persoana de contact: Cristina Bica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, camera 203- sala de presa, etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Viaduct Vasile Aaron
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie capitala viaduct Vasile AaronReconfigurare intersectii zona viaduct Vasile Aaron; sens giratoriuIluminat publicRetea alimentare cu apa scuar sens giratoriuValoarea estimata a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie este de 6.259.480, 00 lei, fara TVA.Valoare Diverse si Neprevazute este de 10 % reprezentand 625.948, 00 lei, fara TVA.Valoarea estimata totala este de 6.885.428, 00 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45221120-9 - Lucrari de constructii de viaducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 885, 428 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 125.000 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauprin virament cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertei/ofertelor in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile, de la termenul limita de primire aofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. 1 si 3, din HG 925/2006, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.Se vor completa: - Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul 2 ? Declaratie privind neincadrearea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- Formularul 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil Popa;Director Directia Tehnica -Cristina Bica;Director Economic ? Viorica Bandescu;Serviciul Juridic ? Corina Mitris;Serviciul Investitii ? Cecilia Purece;Serviciul Investitii ? Alexandru Ersenie;Serviciul Investitii ? Codruta Sirbu;Serviciul Investitii? Monica Dancu.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Se vor prezenta, atat pentruPersoane juridice / fizice romane cat si pentru Persoane juridice / fizice straine: a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul local (Se va prezenta certificatul eliberat pentru sediul social).Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata (dupa caz).Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. a. Pentru persoane juridice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Pentru persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiese obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Informatiile din Documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.b. Autorizatie de furnizor feroviar AFER, sau echivalent si Agrement tehnic AFER, sau echivalent, pentru lucrarile feroviare la care se face referire in caietul de sarcini (Lucrari de construire, reparare, reabilitare, consolidare si intretinere a podurilor, podetelor si viaductelor ), conform art. 1 si 2 din Ord. MTI Nr. 290/2000, respectiv art. 4, alin. 1, art. 6 si art. 7 din Anexa nr. 1 la Ord. MTI nr. 290/2000.Documentul va fi prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.c. Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip C2A, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru executia lucrarilor de retele electrice, conform art. 12, lit. j), din Ordinul ANRE 23/2013.Documentul va fi prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata (dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 (vizat de DGFP)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit., Operatorul economic trebuie sa fi executat contract/contracte care au avutca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezenteiproceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 6.000.000, 00 lei (fara TVA).Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 5 ani, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in conditii optime a contractului de lucrari.Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) ? personalul cheie.Operatorii economici vor nominaliza resursele umane minime necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru persoanele direct implicate in indeplinirea contrctului se va completa declaratie de disponibilitate., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul) ISO 9001:2001, sau echivalent, din care sa rezulte domeniul/domeniile pentru care a/au fost eliberat(e).ISO 14001:2005, sau echivalent, din care sa rezulte domeniul/domeniile pentru care a/au fost eliberat(e).Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 14:48