Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - VITRINE FRIGORIFICE PENTRU BRANZETURI


Detaliu pentru invitatia numarul 325840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE
Numar invitatie: 325840/05.05.2012
Denumire contract: VITRINE FRIGORIFICE PENTRU BRANZETURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETECod fiscal: 14836210, Adresa: STRADA NICOLAE BALCESCU NR 62-64, Brasov, Telefon: 0268-419993, Fax: 0268-419993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE BALCESCU NR 62-64, Brasov, Romania, cod postal: 500019, telefon: +40 268419993, fax: +40 268419993, persoana de contact: MARIAN MANOLACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA NICOLAE BALCESCU NR 62-64, Brasov, Romania, camera 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VITRINE FRIGORIFICE PENTRU BRANZETURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui numar de 10 bucati de vitrine frigorifice pentru comercializarea branzeturilor, instalarea, verificarea si punerea in functiune a acestora in hala agroalimentara ?Star? din municipiul Brasov
II.1.6) CPV: 42513210-0 - Vitrine frigorifice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare = 1.770 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.- Depunerea la casierie a sumei de bani in numerar in cuantum de 1.770.lei
Garantie de buna executie
Conformart. 90 din H.G. nr. 925/2006 si art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.1) este de preferat ca instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sa fie emisa de catre o banca sau de o societate de asigurari din Romania.Modelul scrisorii de garantie bancara conform formularnr. 7 din anexa 1 fromularecuantumul garantiei de buna executie 2 % din valoarea fara TVAa contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatiisi formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.-Se solicita completarea formularului 1 din anexa 1- formulare! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la proceduraformularul 8 din anexa 1 formulareSe solicita prezentarea prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? formularul 9 din anexa 1 formulareSe solicitaprezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? formularul 6 din anexa 1 formulare atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: VASILE CRISTIAN DORU ? DIRECTOR, VELT LUDOVIC ? CONTABIL SEF, MANOLACHE MARIAN ? RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICE , LADARIU ADRIAN ? MEMBRU COMISIE DE EVALUARE A OFERTELORA ) Se solicitacompletarea ?Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. Nr.34 formular 2 din anexa 1-formulareB) Se solicitaconfirmarea privind faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind taxele si impozitele la bugetul local si cel de stat prin : - CERTIFICAT DE NEURMARIRE FISCALA ? eliberat de catre Directia de taxe si impozite locale a Primariei inraza careia isi are sediul social operatorul economic- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ?eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice de pe raza sediului social al operatorului economic Se solicita Certificat constatator emis de Registrul Comertului, avand subliniat un domeniul de activitate prin care este autorizat sa comercializeze produsele ofertate, in termenul de valabilitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (dupa caz).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP SAU LA CERERE IN FROMAT ELECTRONIC SAU SCRIS DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer