Achizitie publica - Vopsea de marcaj rutier si diluant aferent
Detaliu pentru invitatia numarul 343782
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343782/13.03.2013
Denumire contract: Vopsea de marcaj rutier si diluant aferent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte Primaria Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vopsea de marcaj rutier si diluant aferent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: vopsea alba, acrilica, de marcaj rutier - pentru trafic foarte intens.diluant aferent vopselei de marcaj rutier
II.1.6) CPV: 44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500, 00 leiperioada de valab ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% respectiv 1500, 00lei, conf art. 278^1din OUGnr. 34/2006.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Data la care se face echivalenta leu/valuta: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar priv eligibilitatea?formularu12A;Declar priv neincadrarea in prev art. 181 din O.U.G. 34/2006?formularul12B;Declar conf cu ORD 314/2010 al ANRMAP? formular 12L; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน-formularul 12K;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, viceprimar sing.Aurel Popescu, viceprimar jr.Iulia Diana Vina Dumitrascu, Dir.exe.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.exe.Ing.Marius Ionescu, Dir.exe.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Investitii Ing.Raul Chiriac, cons.Simion Cocolea, cons. Mihaela Orzan, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.Gheorghe Sulea, Insp.Ing.Elena Patrut, insp.ec Vasile Ileana Silvia, insp.ing.Rosca Mirela Ionela, cons.jr.Pop Manta Maria Madalina, Sef Serviciu Gospodarie ing.Ionut Jilaveanu, insp.ing.Pop Manta Razvan, insp. ing.Pusoiu Remus. sef birou ing.Suta Corina, ins. ec.Gruescu Adrian Dumitru, insp ec Popescu Andi Gerard, consilierii mun: Berca Eduard Marius, Blejan Constantin, Buleteanu Constantin, Dascal I Iulian, Davitoiu Nicolae, Giorgi I Gabriel Giorgian, Luca Liliana, Mergea Nicolaie, Nadrag Matei, Paraschiv N Mihai, Patrascoiu Traian, Picui Alexandru, Predescu V Nicolae, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Roman Barbuti Ion, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, certificat constatator priv obligatiile de plata la buget local si de stat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf preved art180 si 181 lit a c1 si d. Certificat constatator original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pt activitatea specifica domeniuluiobiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art.15 din Legea nr. 359/2004; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident; Documentele prezentate trebuie sa fie actuale /reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarilor priv.rezultatul procedurii, va prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratia cu principalele livrari similarein ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei ? formular 12D., Agrement INCERTRANS, sau BAST, sau LGA, sau echivalent pentru producatorii vopselei(unul dintre ele). Certificare ISO 9001/2000 sau echivalent pentru operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 12:52