Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - vopsea epoxidica cu intaritori


Detaliu pentru invitatia numarul 328586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.
Numar invitatie: 328586/01.06.2012
Denumire contract: vopsea epoxidica cu intaritori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.Cod fiscal: RO 14961980, Adresa: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Telefon: 0254777220, Fax: 0254777221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 254777220, fax: +40 254777221, persoana de contact: Gabriela Stefoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroserv Hateg SA, Hateg, str Progresului, nr 38 bis, jud Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reparare masini in domeniul hidro)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: vopsea epoxidica cu intaritori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: vopsea epoxidica cu intaritori, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini nr 2813/09.05.2012
II.1.6) CPV: 44812200-7 - Vopsele de ulei si de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 4.000lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de minim 60 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- in original sau prin depunerea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare este irevocabila.- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice- cont RO76RNCB0169018339380001- BCR Hateg
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 5% din valoarea in lei, fara TVA , a contractului- de regula , garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ?conform cu art.90 alin (3) din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Persoane cu functie de decizie: ing. Liviu Magheru- Director, ing. Ioan Soloi- Director Tehnic, ing. Adrian Craciunescu- Director Dezvoltare, Daniel Vitan- Director Economic, Valeriu TERLEA- Reparatii Mecanice , Adrian Sas- Responsabil AC, Simon Marin- SIPP, Marius Dumbrava- Cons. Jr., Gabriela Stefoni- BACInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- ordin ANRMAP 314/2010.2. Declaratie privind eligibilitatea- Formular A.3. Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69?, 180, 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular B.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale- se prezinta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele/prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 1. Certificat constatatoreliberatde Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declararea cifreide afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul de activitate aferent contractului2. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul valutar de referintaaferent ultimilor 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari efectuate in ultimul an .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer