Achizitie publica - Vopsea lavabila, vopsea email, grund si diluant
Detaliu pentru invitatia numarul 332959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 332959/02.08.2012
Denumire contract: Vopsea lavabila, vopsea email, grund si diluant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.36.70, Fax: 021.312.51.49
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, Poarta A - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, etaj 9, camera 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vopsea lavabila, vopsea email, grund si diluant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare vopsea lavabila, vopsea email, grund si diluant
II.1.6) CPV: 44812100-6 - Emailuri si smalturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lotul 1 - 3.076 lei; Lotul 2 - 3.177 lei; ambele loturi 6.253 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele;dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera a) din OUG nr. 34/2006, respectiv pentru Lotul 1 = 1.538 lei, pentru Lotul 2 = 1.588, 51 lei, pentru ambele loturi = 3.126, 51 lei, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
7% din pretul fara TVA al contractului. IMM-50% din gar.de buna exec. Constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, continand ca plata garantiei se va executa la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca partile convin, gar.de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantulare obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia achizitorului. Suma min.depusa: 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din facturi pana la concurenta sumei totale. Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cat si de Trezoreria Statului la solicitarea scrisa a achizitorului, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa declaratia in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa declaratia pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul)II.1. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Nota: Data de depunere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora depunerii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente; certificatele trebuie prezentatesi de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 24 din Sectiunea III.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV . Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 25 din Sectiunea III -Formulare.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant).Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul prezentei achizitii sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaServiciul Juridic ? cons. jr. Mihaela CirceiSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Carmen PaveliuSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruBiroul Achizitii Produse ? ec. Bianca MilitaruV. Calitatea de participant la procedura (asociati/ subcontractanti, daca este cazul)Se va completa Formularul nr. 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre asociati/subcontractanti, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. I. Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de dep unere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul procedurii de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.II. Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul procedurii de achizitie. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei aniOfertantii vor prezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Cerinta minima pentru Lotul 1: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 290.000 lei.Cerinta minima pentru Lotul 2: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exper sim pe ultimii 3 aniCerinta minima Lotul 1: Tabelul anexat F 12D trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte, indepl in ultim 3 ani, in val cum de minim 140.000 lei.Cerinta minima Lotul 2: Tabelul anexat F 12D trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte, indepl in ultim 3 ani, in val cum de minim 150.000 lei.Cerinta minima va fi dem astfel: 1.Ofert vor prezenta o decl pv principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (F nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).2.Ofert vor prezenta documente (recomandari/docum constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor ment pt dem indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii pv ob contractului (explicit), val si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta anexat orice alte documente(copie contract, facturi, documente de plata etc.)care sa fz aceste inform ISO 9001:2008Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii si pe site-ul www.metrorex.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 13:25