Achizitie publica - Vopsele, grund si diluanti necesare pentru lucrari de intretinere curenta
Detaliu pentru invitatia numarul 349370
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349370/27.06.2013
Denumire contract: Vopsele, grund si diluanti necesare pentru lucrari de intretinere curenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII, SECRETARIAT/REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Decebal nr.128, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII, SALA MARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Vopsele, grund si diluanti necesare pentru lucrari de intretinere curenta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: VOPSELE (emailuri alchidice pentru acoperirea suprafetelor metalice, din lemn sau zidarie avand aderenta buna la suport si rezistenta la intemperii si uzura), GRUND (aderenta buna pe metal si rezistenta buna la coroziune) si DILUANTI (putere mare de dizolvare si uscare rapida, utilizare pentru diluarea emailurilor si grundurilor).
II.1.6) CPV: 44812100-6 - Emailuri si smalturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care se va constitui cf art.86 alin.1/HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de catre o soc. bancara/soc.asigurari sau prin chitanta emisa de casieria aut. contr.(pentru sume mai mici de 5000 lei) in cuantum de: 1.890, 50 lei/434, 03 euro.(curs BNRdin 25.04.2013, 1 euro= 4, 3557 lei) Per. de valab. a G.P. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituita in numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata inlb.romana. Model orientativ -Formular nr. III.1/6, Formular III.1.1/a.NOTA 1: Ofertantul care in conformitate cu L.346/2004[art.16, alin.(1)]face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care este IMM, are dreptul sa depuna 50% din G.P. Dovada ca este IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.NOTA 2: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P., in cazul in care CNSC a respins contestatia sa ca nefondata, suma de 1.890, 50 lei;b)Aut.Contract. are dreptul de a retine garantia de participare ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87/H.G. 925/2006;c)G.P. trebuie sa fie irevocabila [art.86 alin.2 / H.G. 925/2006];d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numelui Asocierii precum si a denumirii lucrarii pentru care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul G.B.E. este de 5% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui conform art. 90/HG 925/2006 actualizata (HG 1045/2011) astfel: a)instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;b)retineri succesive cu respectarea pevederilor art.90 alin.3/ HG 925/2006 actualizata (HG 1045/2011);c)in cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.E. trebuie constituita in numele asocierii; poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. Model orientativ - Formularul nr. V.2/1.NOTA 1: IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. In cazul constituirii G.B.E. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant/ofertant asociat -Formularul III.2/a1;a2)Acorduri de asociere (autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare); -Formularul III.2./a2a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul/ofertantul asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata -Formularul nr. III.2/a3;a4)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant/ofertant asociat - Formularul nr. III.2/a4;a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca Formularul III.2/a5;a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania/tara in care este stabilit) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca Formularul III.2/a6;a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formularul nr. III.2/a7;a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.69^1 /OUG nr.34/2006, actualizata)- Formularul III.2/a8;NOTA la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional - ing. Eugen Cecan;?Director economic - ec. Aneta Visan;?Director Adjunct Investitii - ing. Teodor Gorcea;?Director Adjunct Intretinere - ing. Ioan Crisan;?Sef Departament Juridic - cj Luminita Negru;?Sef Departament Intretinere - ing. Vasile Sabau;?Sef Serviciu Drumuri - sing. Simion Pasca;?Sef Comp. Avizare Contracte si CFP - ec. Nicoleta Gherman;?Sef Comp. Contracte - cj. Crina Lapusan.a9)Cazier judiciar si/sau certificat echivalent ? se va marca Formular nr. III.2/a9;a10)Cazier fiscal, si/sau certificat sau echivalent - se va marca Formularul nr. III.2/a10;NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - Certificate - echivalent;
- Cazier juridic ? echivalent;
- Cazier fiscal - echivalent;
- Declaratii pe proprie raspundere date in fata unui notar public, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.PRECIZARI: 1. Daca se depun documente in copie, originalele sau copiile legalizate se vor prezenta comisiei de evaluare pentru conformitate doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.3. Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.5. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Declaratiile vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatele fiscale solicitate trebuie sa ateste lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.9. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2/b.NOTA: 1- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2- Informatiile cuprinse in Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.3- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR.1: Bilantul contabil pe anul 2012 (Balanta contabila pe anul 2012) vizat si inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare., CERINTA NR.2: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani de cel putin 189.050 lei fara TVA reprezentand 43.403, 46 euro fara TVANOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere; 2.Pentru calculul echivalentei lei/euro se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu anual BNR este publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 ? 1 Euro =4, 2099Lei 2011 1euro=4.2379 Lei 2012 ? 1 Euro =4, 4560 lei). Pt.conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infore, Informatii suplimentare/Detalii. Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului / candidatului pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ?art.186/OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR.1: Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare - cel putin: ? un contract saumax.3 contracteinvaloare de minim 94.525 lei fara TVA, reprezentand 21.701, 45 euro fara TVA (curs BNR din 25.04.2013, 1 euro= 4, 3557 lei) In acest sens se va depune copie dupa certificate/documente / contract/ recomandare /document constatator pentru activitati similare. NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisatepentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010 ? 1 Euro =4, 2099Lei 2011 1euro=4.2379 Lei 2012 ? 1 Euro =4, 4560 lei)., CERINTA NR.2: Declaratie privind informatii de personal a)Nominalizarea: -responsabilul de contract; -responsabilul cu calitatea;b)CV-uri, Declaratii de disponibilitatepentru personalul nominalizat., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a seasocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert.?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art. 190 din OUG34/2006actualizata; art.11^1 alin3 si 4/ HG 925/2006 actualizata) Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site: www.e-licitatie.ro; www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 13:00