Achizitie publica - VOPSELE, GRUNDURI si DILUANTI
Detaliu pentru invitatia numarul 320929
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320929/28.02.2012
Denumire contract: VOPSELE, GRUNDURI si DILUANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, str. P-ta C.I. Motas nr.1, jud. Sibiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: VOPSELE, GRUNDURI si DILUANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: VOPSELE, GRUNDURI si DILUANTI
II.1.6) CPV: 44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare4.000 lei, valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod constituire G.P.scrisoare de garantie bancara Formular 11;
-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
-Depuneri la caseria Transgaz-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurariG.P.la lic., constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta(in original), la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata( suma care se retine in acest caz este: 2.000lei).Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie .
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarisau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -completare Formular 12A;2.Declaratie privind situatia personala (neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006-Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.12B;Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular12D;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69ยน din OUG nr 34/2006, modificata.Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E ( persoana de decizie di SNTGN Transgaz Sa Medias ? D-nul Director General FLORIN COSMA, Director General Adjunct ? Liviu Pintican, Radu Moldovan ? Director Economic, Idu Olga ?Directia Juridica, Viorel Barbu ? Director Departament Dezvoltare ) 1.Persoane juridice/ fizice romane-Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.( original sau copie legalizata). Pentru persoanele fizice romane: autorizatia de functionare.2.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(original si copie legalizata in limba romana).In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asocierte vor depune documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta;
-bilantul contabil di anul precedent vizat de organele in drept;
-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor contracte de livrari produse similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie cel putin de 100.000lei, incheiate si executate in ultimii trei ani.2.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.3Informatii privind subcontractantii. 1.- Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001:2001; sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 07:43