Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ZAHAR SI PRODUSE CONEXE?


Detaliu pentru invitatia numarul 344489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 344489/29.03.2013
Denumire contract: ?ZAHAR SI PRODUSE CONEXE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256/490281, fax: +40 256/407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3( sediul DGASPC Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ZAHAR SI PRODUSE CONEXE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare?ZAHAR SI PRODUSE CONEXE?, cantitate totala 19735 buc /8 lunidin anul in curs.Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele este de 85626, 5 lei iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari)este de 128422, 5 lei.Optiuni: Posibilitatea de prelungire cu 4 luni, (33, 33%) prin act adit. cf art.6.alin3 / H.G 925/2006.
II.1.6) CPV: 15830000-5 - Zahar si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 626.5 - 128, 422.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoare de 860 lei .Pentru operatorii economici care constituie garantia in valuta , echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE inregistrat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor , neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor.Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004).Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art .86 , alin1 din H.G.925/2006, actualizata, autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie(de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00), art.86, alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136, Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 60 zilede la data limitade primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor (art. 86 alin. 6, din HG. 925/2006actualizata).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: - Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarileulterioare, completarea si prezentarea formularului 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B.- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante : : Director General-Milutinovici Emilia Valentina; Director General Adjunct Protectie Sociala-Negrea Rodica; DirectorExecutivProtectia Drepturilor Copilului-Anciu Aurelia;Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte-Ilcau Dana;Director General Adjunct economic PopaMariana;Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractarea Seviciilor Sociale-Lizarraga Tatiana.Functii de executie in cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractarea Seviciilor Sociale: Balint Verginica, BrebenarMariana, Carabet Doina, Herinean Carmen , Maldarescu Alina, Popescu Mihaela.Completarea acestui formular este obligatorie de asemenea: in cazul asocierii de catre fiecare asociat/de catre tertul sustinator si de eventualii subcontractanti . Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Lista principalelor livrari deprodusesimilare efectuate in ultimi 3 ani, prezentarea a cel putin un document/contract/parti relevante dincontract/proces verbal de receptie partiala/finala in valoarede minimum- 59900 leiemise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer