Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ZONA EXTINDERE SAT TAPIA -DRUMURI- LOT I (Str. 3 si 4)


Detaliu pentru invitatia numarul 335267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 335267/12.09.2012
Denumire contract: ZONA EXTINDERE SAT TAPIA -DRUMURI- LOT I (Str. 3 si 4)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: WAGNER RICHARD CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ZONA EXTINDERE SAT TAPIA -DRUMURI- LOT I (Str. 3 si 4)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ZONA EXTINDERE SAT TAPIA DRUMURI - LOT I (STR. 3 SI 4)
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
G.B.E. este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. conf.art. 89, din HG 925/2006. G.B.E. se constituie la alegere: conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin: - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part cu respectarea HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. - M.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180Prezentarea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 . Vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Formularului 9Prezentarea cazierului fiscal/judiciar pentru operatorul economic ( firma) in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.! Istoricul litigiilor nu se va solicita, este suficienta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.Art. 181Prezentarea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006. Vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Formularului 10Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se permite in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Perssoanele responsabile conform Ordinului nr. 170/2012 din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Primarul Municipiului Lugoj prof. ing. Francisc Boldea; Viceprimar Alin Tech; Director economic Cosmin Nichita; Secretar municipiu jr. Dan Ciucu; Birou Juridic jr. Flavius Mitar; Birou Buget Ec. Galin Petru, Compartiment Finaciar Preventiv Propriu: Enescu Mario, Compartiment Investitii ing. Lazar Constantin; Compartiment Licitatii si Achizitii Publice jr. Wagner Richard Cristian. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu 645.000 lei; In cazul in care operatorul economic si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Operatorii economici vor prezenta ? Formularul nr. 16 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. - Anexa (Detalierea contractelor incluse in Formularul 16), Experienta similara: unul sau mai multecontracte de executie de lucrari de drumuri cu o valoare minima cumulata 32.580, 65 lei.Se vor prezenta parti relevante (beneficiar, obiectul contractului, valoarea contractului, durata contractului, semnaturile) a unui sau mai multe contracte de lucrari contracte/procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale insotite de recomandari ale beneficiarilor lucrarilor. Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din acele parti ale contractului prezentat pentru sustinerea experientei similare din care sa se identifice cel putin (partile semnatare ale contractului, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului, garantii, semnaturi); Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din Procesul verbal de receptie partiala, Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesul verbal de receptie finala.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Experti: sef punct de lucru, responsabil tehnic cu executia ( RTE), responsabil pentru controlul calitatii ( CQ). Sevor prezenta certificate, atestate orice documente relevante;Personal de executie: pavatori asfaltatori. Declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14);, Utilaje/Dotari decl. ref.la util, instal, echip.tehnice de care dispune op.ec.pentru indepl.coresp.a contr. de lucrari.Of trebuie sa dem.ca dispune de urmat. dotari ? minime (in proprietate sau inchiriate minim 1 buc. Autobasculante;1 Excavator;1 Buldoexcavator; 1 Compactor;1 Repartizor ? finisor mixturi asfaltice;1 Autogreder;1 Buldozer;1 Lab.autorizat de gradul II;1 Perie mecanica.Oferta va prezenta F.13 si anexa.Decl.pe propria rasp.ca dotarile, vor fi disp.pe toata perioada de derulare a contr.de lucrari.Ofertantul va trebui sa prezinte documente justificative dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/ sau caracteristicile tehnice. (contracte inchiriere/leasing etc) (facturi/ carti tehnice etc), rapoarte de inspectie; Laborator de incercari in constructii - grupa II, autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari in toate domeniile care au legatura cu specificul contractului., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiOfertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer