Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ZONA LOTIZARE MAN - CANALIZARE - EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 347564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 347564/29.05.2013
Denumire contract: ZONA LOTIZARE MAN - CANALIZARE - EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: +40 256352240, Fax: +40 256350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 256352240, fax: +40 256350393, persoana de contact: Richard Cristian Wagner.Denumirea compartimentului care inregistreaza oferta - Compartimentul Registratura, Relatii cu Publicul (Parter, camera 7).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ZONA LOTIZARE MAN - CANALIZARE - EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va extinde si moderniza retelele de canalizare astfel incat sa poata deservi noile obiective. Se va realiza 2.148 ml de retea de canalizare, conform caietului de sarcini; Valoarea estimata a contractului este de 483.870, 95 lei, din care 24.200 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 670.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 9.193.42 lei si se va constitui cel tarziu pana la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula pe baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; - Garantia de participare se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta; - ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original. In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. b) din OUG 34/2006 actualizata, adica 4.239, 67 lei. Aceasta masura se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 8)
Garantie de buna executie
G.B.E. este 10 % din valoarea contr. de lucr. fara TVA. conf. art. 89, din HG 925/2006. G.B.E. se constituie la alegere: conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult., prin: - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact. part cu respectarea HG 1045/2011 care modif. al.3 al art.90 din HG 925/2006. In acest caz contr. are oblig. de a deschide, la o unitate a Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in adm. acestuia, un cont distinct la disp. aut. contr. - M. Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr. la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. fara TVA. Pe parcursul indepl. contr. aut. contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ. din sumele datorate si cuvenite contr. pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.(Model orientativ Formular nr.8b)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.9 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.10 )Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A ). In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.4. Evitarea conflictului de interese: In temeiul art. 2, alin 31 din H.G. 925/2006 modificata si completata prin H.G. 183/2013 autoritatea contractanta solicita ofertantului/ candidatului/ofertantului asociat/ subcontractantului/ tertului sustinatorului o declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta. ? Completarea si prezentarea ? Formularul B. In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. Persoanele responsabile conform Ordinului nr. 170/2012 din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Primarul Municipiului Lugoj prof. ing. Francisc Boldea; Viceprimar si consilier local Alin Tech; Director economic Cosmin Nichita; Secretar municipiu Dan Ciucu; Sef Birou Juridic Banda Romulus; Inspector Birou Buget Galin Petru, Compartiment Finaciar Preventiv Propriu: Inspector Enescu Mario, Inspectori Compartiment Investitii Lazar Constantin, Biraiesci Ioan si Ivascu Nicolae, Borchescu Sorin si Balica Ioan Inspectori Compartiment Tehnic, Mazilu Dinel Arhitect Sef, Inspectori Compartimentul de Licitatii si Achizitii Publice: Wagner Richard Cristian, Sepsei Mirela, Damsa Anica, Crasovan Cristina Inspector Birou Buget si consilieri locali: Agache Mihai, Ambrus Ioan, Atanasiu Mircea Horatiu Dardu, Baboniu Marius Cornel, Barboni Ioan, Badina Nicu, Blidariu Stefan, Cimponeriu Rodica, Ciungulescu Barbu, Corbeanu Adriana Gabriela, Cotolan Voichita Ofelia, Craciunescu Iosif, Farcageanu Adrian, Galescu Cristian Pavel, Gaidos Albin, Opris Gerlinde, Savu Constantin, Szücs Diana Maria. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc certificatul constatator emis de ONRC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 459.670, 95 lei.Documente relevante: bilantul contabil pentru anii 2010, 2011, iar pentru anul 2012 prezentarea oricaror documente relevante in copie., Cerinta 2: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,2 (doua), , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 229.835.48 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/ societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 229.835.48 lei si pentru o perioada de 2 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 19, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 9si Formular B.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 2148 ml de retele de canalizare.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2: Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate). Responsabil cu controlul calitatii (CQ), se va prezenta decizia de numire; - Responsabil tehnic cu executia (RTE), se va prezenta atestatul si autorizatia vizata la zi, declaratie de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia in cazul in care nu este angajat al ofertantului; - Personal calificat: instalator, masinist utilaje, se vor prezenta adeverinte/ diplome/autorizatii sau alte asemenea documente., Cerinta 3. Dotari Tehnice: O declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Utilaje, si echipamente minime necesare: - miniexscavator, placa vibratoare, cofraje metalice, autobasculanta, utilaje de compactare. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie. Declaratie pe propria raspundere ca dotarile declarate in Formularul nr.13 si anexa aferenta, vor fi disponibile pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari. Ofertantul va trebui sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta(contracte inchiriere/leasing etc) cat si capacitatea si/ sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/ sau echipamentelor., Cerinta 4: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta 1.Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta 2.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer