Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : L127/07- Modernizare conf. sistem unificat ENEL- container in statii de transformare - Obiectul 4 - Statia 110 kV PONOR + Ob. 4 Racordare linii de mt la container st. PONOR .


Anunt de participare (utilitati) numarul 57352/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa internet (URL): Timisoara, str. Pestalozzi, nr. 3-5, Adresa profilului cumparatorului: www.-elicitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
: L127/07- Modernizare conf. sistem unificat ENEL- container in statii de transformare - Obiectul 4 - Statia 110 kV PONOR + Ob. 4 Racordare linii de mt la containerst. PONOR .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia 110 kV Ciudanovita, jud. Caras Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract proiectare , executie si PIF lucrari in st electrice: demont mont utilaje, constructii, instal. electromecanice , montare echip. telecomunicatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demont- remontari echipam. -( TSI-2 buc, resistor, bobina de stingere, 7 DRV mt, 4 buc cutii cleme sir, 1 sep. nul mt, 2 cofrete trafo, pod bare mt, , cabluri mt, cabluri circ. secundare, 30 izol. suport), fundatii noi pt. echip. si container, mont. echip. telecomunicatii, refacere gard, canal cable, drum acces; Realizare iesiri in cablu la 4 LEA MT- 250 m traseu, procurare si montare 6 buc DRV. Beneficiarul pune la dispozitie: TSI, resistor, container mt, caburile de circuite secundare, cutiile sir cleme, echipamentele si materialele pt. telecomunicatii. Executantul procura DRV, separator nul, cablurile de energie, clemele sir, releele intermediare.
Achizitorul poate solicita lucrari suplimentare sau modificaricantitati initiale.
Valoarea estimata fara TVA: 747, 029RON
II.2.2) Optiuni
Da
Fond acceptat Ob.4-st.Ponor 656435 lei;Ob.4-Iesiri LEA-90.594 lei.oferta pt. ambele obiecte.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 8.000. lei (4000. lei pt. IMM) .Garantia de buna execuitie: 10% (5% pt. IMM) din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. Plata conform clauze contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere semnat si parafat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006 si pt. calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata la buget si a taxelor locale, certificat de inregistrare si constatator emis de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANREtip C2A, E1, E2 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri din ultimii 3 ani- 1.000.000 lei (500.000 lei pt. IMM), asociatii si acordul de asociere (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip lucrari din ultimii 5 ani, exp. similara( un contract de min. 225.000 lei sau 3 contracte cu val. cumulate min.374.000 lei), recomandari, declaratii pe proprie raspundereprivind personalul, asigurarea calitatii, NPM, PSI, aspecte de mediu, lista subcontractantilor (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: cu OP, contul RO54 CITI0000 0007 0042 7005, CITI Bank. Cu anuntare prealabila, de la BCIT, Dondera, tel. 0256 405130, fax0256 405108.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2008 11:00
Locul: Sediul Enel Distributie Banat, str. Pestalozzi, nr. 3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoanele imputernicite de ofertanti, alte persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256494650, Fax: 0256310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Enel Banat
Adresa postala: Str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256405045, Fax: 0256405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer