Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Achizitia de lucrari in cadrul proiectului ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTAREA CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA BABENI ? JUDETUL VALCEA?


Anunt de participare numarul 119803/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala:  RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  VICTOR DEACONESCU, Tel. 0250732901/103, Email:  [email protected], Fax:  0250735617, Adresa internet (URL):  www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Achizitia de lucrari in cadrul proiectului ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTAREA CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA BABENI ? JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Babeni, str. Calea lui Traian, nr. 128, judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru a aduce Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Babeni la standardele necesare functionarii corecte si de realizare a dezideratului care confera dreptul tuturor copiilor la invatatura impreuna, indiferent de starea lor fizica, intelectuala, emotionala sau de diferentele de origine etnica, religioasa, culturala, sunt necesare lucrari de consolidare, modernizare si extindere, lucrari care se urmaresc a fi realizate prin proiectul propus.In acest sens, se vor executa:
- lucrari de interventie pentru consolidarea, modernizarea si dotarea cladirii existente;
- extinderea cladirii existente cu un corp de cladire cu functiunea de internat scolar si cantina pentru cca. 52 locuri;
- lucrari de interventie pentru reabilitarea si modernizarea incintei scolare si a terenului de sport in aer liber.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214230-1 - Lucrari de constructii de scoli speciale (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucrari in cadrul proiectului ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTAREA CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA BABENI ? JUDETUL VALCEA?
Valoarea estimata fara TVA: 6, 476, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 100.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Jud Valcea 2, 05%;Bugetul de stat12, 95%;Finantare nerambursabila din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, 85%. Plata facturilor, potrivit OUG 34/11.04.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat Unic de Inregistrare; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (original), valabil la data deschiderii ofertelor, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data organizarii licitatiei, original sau copie legalizata; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie certificata dupa bilantul contabil la31.12.2009, vizat de organele competente.
Informatii generale; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel putin egala cu12.000.000 lei; indicatorului financiar ?lichiditate generala? sa fie mai mare de 100%; acces la linii de credit, in suma de minim 650.000 lei (confirmate de banci) sau orice alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow?ulpentru executia lucrarilorce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, pentru toata perioada de executie a lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorlucrari similarefinalizate in ultimii 5 ani.Prezentarea cel putin a unui contract finalizat, cu lucrari similare, cu valoarea de minim 6.000.000 lei. -Dovada experientei similare se va face prin prezentarea: - contractului/ contractelor de executie lucrari; - recomandarilor din partea beneficiarilor pentru contractul/ contractele prezentate; -documentelor constatatoare sau a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractul/ contractele prezentate.
- Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile
- Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va face dovada detinerii:
- sef de santier cu o vechime de min. 3 ani;
-responsabil tehnic cu executia (RTE) cu autorizatie valabila in domeniul Constructii civile, industriale si agricole, cu o vechime de min. 5 ani;
-responsabil cu protectia muncii autorizat, cu o vechime de min. 3 ani;
-responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ, cu o vechime de min. 3 ani.
- Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2000
- Standarde de protectie a mediului ISO 14001
- Standarde de asigurare a Sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent al acestuia;
Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2011 12:00
Locul: Sala Constantin Brancoveanu, et. 1, din sediul Consiliului Judetean Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr. 961/25.10.2010; Denumire program: ?Programul Operational Regional 2007 - 2013? Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale?Domeniul major de interventie 3.4. ? Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continuaCodul SMIS al proiectului: 11225
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ConsiliulJudetean Valcea, Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare,
Adresa postala:  General Praporgescu nr. 1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Tel. 0250732901/169, Email:  [email protected], Fax:  0250735617, Adresa internet (URL):  www. cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer