Licitatie Publica - - acord-cadru furnizare de produse medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
Anunt de participare numarul 147591/30.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. +40 0254541432, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Bogdan Anca ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Ing. Bogdan Anca ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00, Tel. +40 0254541989, In atentia: Functionar adm. Andruk Viorica ? Compartiment Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
- acord-cadru furnizare de produse medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 849.95 si 9, 322, 056RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - periodicitatea/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: in functie de buget si de necesitatile spitalului; - se vor incheia intre 1 si 48 contracte subsecvente in functie de buget si de necesitatile spitalului. - cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33617000-8 - Suplimente minerale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cantitatile de medicamente pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in Caietul de sarcini care face parte din documentatia de atribuire; cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 849.95 si 9, 322, 056RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de stat - resurse financiare alocate de Casa de Asigurari de Sanatate pentru Programul National pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMITET DIRECTOR:
Dr. Vasilescu Alin ? Manager
Dr. Ciugulea Nicolae ? Director Medical
Ec. Brasoveanu Angela ? Director Financiar Contabil
ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie
legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, informatiile cuprinse in certificat
sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Autorizatie de punere pe piata -Ofertantul va prezenta pentru fiecare lot/produs ofertat: copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa Autorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente; conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a medicamentului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune bilantul contabil pentru anul 2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelecompetente pentru anul 2012 in copie lizibila semnata si stampilata pentru"conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente
emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In
cazul in care beneficiarul ese un client privat si, motive obiective, operatorul
economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din ofertea
acestuia , demonstarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie
a opartaorului economic.
-Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent -Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006 - in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prin prezentarea unor certificate /documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (documente constatatoare, recomandari, ETC)-Prin completarea Formularului nr.3.-Se vor prezenta documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CA3196/ 10.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2013 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul-cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici.Stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza numai prin compararea preturilor fara TVA. prezentate in cadrul ofertelor financiare admisibile prin intocmirea in ordine crescatoare a preturilor respectiv, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica/alt avantaj ce rezulta din mod indeplinirii acord-cadru de operatorii economici participanti.Oferta care este declarata castigatoare trebuie sa indeplineasca caracteristicile tehnice stabilite in caietul de sarcini, sa fie admisib si sa fie situata pe 1 din primele 3 locuri ale clasamentului.Atragem atentia: Pentru ofertele admisibile care se regasesc in clasament si care au preturi egale se va intocmi un nou clasament rezultat in urma solicitarii de reofertare .a).Se va solicita o noua propunere financiara doar pentru ofertele admisibile care au, in propunerea financiara care a fost depusa la data limita de depunere a ofertelor, acelasi pret.b).Solicitarea de reofertare se trimite in functie de clasarea ofertelor admisibile; prioritate avand ofertele admisibile cu acelasi pret clasate pe locul I fata de ofertele de pe locul II si ofertele admisibile cu acelasi pret clasate pe locul II fata de ofertele de pe locul III.; Daca doua sau mai multe oferte admisibile au acelasi pret si se claseaza pe locul III se va solicita o reofertare cu mentiunea ca pretul reofertat sa nu fie mai mic sau egal decat cel al ofertelor admisibile deja clasate pe locurile I si II;c).Oferta financiara va fi trimisa doar in plic inchis respectand termenul precizat in adresa de solicitare. d).In noua propunere financiara este obligatoriu sa nu se scada pretul reofert sub pretul clasat pe locul superior pentru a putea intocmi un clasament in ordine crescatoare a pretului pentru locurilr 1, 2 si 3 fara a incalca principiile OUG 34/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel. +40 0254541989, Email: [email protected], Fax: +40 0254549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 13:47