Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Contract de servicii de acordare credite ? linie de de finantare revolving in cuantum de 15.000.000 lei, cu o maturitate de 20 ani si cu o perioada de gratie de 3 ani, in vederea realizarii obiectivului ? Reabilitare si modernizare DJ763 Sudrigiu-Pie


Anunt de participare numarul 129088/27.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr.5, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Punct(e) de contact:  Valicec Felicia, Tel. 0259 441317, Email:  [email protected], Fax:  0259 441317, Adresa internet (URL):  www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Contract de serviciide acordare credite ? linie de de finantare revolvingin cuantum de 15.000.000 lei, cu o maturitate de 20 ani si cu o perioada de gratie de 3 ani, in vederea realizarii obiectivului ? Reabilitare si modernizare DJ763 Sudrigiu-Pietroasa-Cabana Padis, km 0+000-13+100 si 19+650-35+100, L=28, 550 km, judetul Bihor - , obiectiv care beneficiaza de finantare externa nerambursabila prin Programul Operational regional 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de serviciide acordare credite ? linie de de finantare revolvingin cuantum de 15.000.000 lei, cu o maturitate de 20 ani si cu o perioada de gratie de 3 ani, in vederea realizarii obiectivului ? Reabilitare si modernizare DJ763 Sudrigiu-Pietroasa-Cabana Padis, km 0+000-13+100 si 19+650-35+100, L=28, 550 km, judetul Bihor - , obiectiv care beneficiaza de finantare externa nerambursabila prin Programul Operational regional 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii definantare revolvingin cuantum de 15.000.000 lei, cu o maturitate de 20 ani si cu o perioada de gratie de 3 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 936, 102.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 190000 lei, respectiv 0.95% din valoarea estimata. Garantia de buna executie 10%din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;declaratie privind calitatea de participant la procedura;declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr. 34/2006;certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;Certficat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare emisa de BNR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de , ,informatii generale;Se va prezenta bilantul contabil pentru ultimii trei ani(2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba pentru a fi calificat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite prestate pentru societati comerciale, autoritati sau institutii publice in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va prezenta un contract similar celui care face obiectul achizitiei (in copie);
-in caz de subcontractare, se va prezenta completat acordul de subcontractare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9645/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, Parcul Traian, nr. 5, Oradea, Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in acest sens de reprezentatii legali ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Parcul Traian, nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426881, Email:  [email protected], Fax:  0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Parcul Traian, nr.5, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259441317, Email:  [email protected], Fax:  0259441317, Adresa internet (URL):  www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer