Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Executie lucrari pentru obiectivul: SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE RACORDAT LA RETEAUA RAJAC IASI PENTRU SATELE ARONEANU, DOROBANT SI SOROGARI, COMUNA ARONEANU, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 88116/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)
Adresa postala: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Localitatea: Aroneanu, Cod postal: 707020, Romania, Punct(e) de contact: Ana Simona Ivan, Tel.0724/387959, Email: [email protected], Fax: 0232299255, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii public locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Executie lucrari pentru obiectivul: SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE RACORDAT LA RETEAUA RAJAC IASI PENTRU SATELE ARONEANU, DOROBANT SI SOROGARI, COMUNA ARONEANU, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SATELE ARONEANU, DOROBANT SI SOROGARI , COMUNA ARONEANU, JUDETUL IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul: SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE RACORDAT LA RETEAUA RAJAC IASI PENTRU SATELE ARONEANU, DOROBANT SI SOROGARI, COMUNA ARONEANU, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru obiectivul: SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE RACORDAT LA RETEAUA RAJAC IASI PENTRU SATELE ARONEANU, DOROBANT SI SOROGARI, COMUNA ARONEANU, JUDETUL IASI
Valoarea estimata fara TVA: 9, 100, 523.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 180.000 lei; garantia de buna executie - 5% din contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local-15% si Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile -85% conform OG nr.40/2006 si a HG 904/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatori economici persoane fizice/juridice romane/straine aflate in asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.1. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu formularul 12B completat in original, datat, semnat si stampilat.Se solicita certificat constatator in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor).In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani , este minim 18.200.000 lei completarea si prezentarea Formularului B1 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-Identificarea financiara (Anexa la Formularul nr. B1 din Sectiunea III), datata, semnata si stampilata, in original.
Bilantul contabil pentru exercitiile financiare la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente, in copie / xerocopie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila insotite de note contabile, balante la 31 decembrie pentru ficecare ansi rapoartele cenzorilor.
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari de constructii - Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani lucrari de constructii similare ca natura si complexitate cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire cu o valoare de minim 5.000.000 lei
Plafonul poate fi dovedit prin prezentarea ca experienta similara a maxim 2 contracte care au avut ca obiect executia de lucrari de canalizare a caror valoare cumulata sa fie de minim 5.000.000 lei.
Aceasta lista trebuie sa fie insotita de copii dupa contractele de lucrari, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finala, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care sa contina beneficiarii, valorile, perioada, locul de executie a lucrarilor si modul de indeplinire a obligatiilor.
Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - completarea formularului 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul se va incadra in urmatoarele cerinte minime cu privire la utilaje si echipamente tehnice:
excavatoare;
buldozere;
statie beton;
betoniere;autovehicule tip basculantacompresoare;
automacara
Aparat sudura PEHD
Instalatie de forat orizontala
teodolit
Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masine, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta.(se vor atasa copii dupa contracte, certficate prin semnatura si stampila)
Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).
Contract de furnizare betoane de ciment pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 10:00
Locul: sediul primariei comunei Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25bis, judetul Iasi, Romania, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Aroneanu- serviciul juridic
Adresa postala: Iasi, comuna Aroneanu, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707020, Romania, Tel.0232-299255, Email: [email protected], Fax: 0232-299255
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer