Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - furnizarea de echipamente RX pentru controlul de securitate al bagajelor, prestarea serviciilor de scolarizare si a serviciilor de intretinere si reparatii


Anunt de participare (utilitati) numarul 68024/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.021/2041320, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
- furnizarea de echipamente RX pentru controlul de securitate al bagajelor, prestarea serviciilor de scolarizare si a serviciilor de intretinere si reparatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-furnizarea de echipamente RX pentru controlulde securitate al bagajelor, prestarea serviciilor de scolarizare si a serviciilor de intretinere si reparatii, respectiv:
1) furnizarea a 16 echipamente de control de securitaate RX pentru controlul bagajelor de cabina, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
2) furnizarea a 4 aparate cu raze X cu tunel mare pentru controlul bagajelor de cala, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
3) furnizarea a 2 aparate cu raze X portabile pentru controlul bagajelor/articolelor suspecte, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
4) servicii de instalare si punere in functiune, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
5) servicii de scolarizare a personalului desemnat de C.N. A.I.H.C.B. S.A conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
6) furnizarea de piese de schimb pe o durata de 6 ani.
7) servicii de intretinere si reparatii in perioada de garantie si post garantie, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
8) furnizare un stoc operativ de piese de schimb necesar functionarii permanente a echipamentelor prevazute la punctele 1), 2) si 3) , piese indicate de producator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38582000-8 - Echipament de control cu raze X (Rev.2)
50610000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) 16 echipamente de control de securitaate RX pentru controlul bagajelor de cabina, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
b) 4 aparate cu raze X cu tunel mare pentru controlul bagajelor de cala, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
c) 2 aparate cu raze X portabile pentru controlul bagajelor/articolelor suspecte, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
d) servicii de instalare si punere in functiune, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
e) servicii de scolarizare a personalului desemnat de C.N. A.I.H.C.B. S.A conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
f) piese de schimb conform cerintelor din caietul de sarcini.
g) servicii de intretinere si reparatii in perioada de garantie si post garantie, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
h) furnizare un stoc operativ de piese de schimb necesar functionarii permanente a echipamentelor prevazute la punctele a), b) si c) , piese indicate de producator.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=200000lei(RON), prin scrisoare garantie bancara;garantie buna executie=5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea CN AIHCB SA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire documente care dovedesc situatia personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006(formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC, Autorizatie de furnizare eliberata de CNCAN, conform Legii nr. 111/1996 republicata, pe numele ofertantului pentru clasa de produse ofertate iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si Autorizatie de furnizare eliberata de CNCAN, conform Legii nr. 111/1996 republicata, pe numele ofertantului, pentru clasa de produse ofertate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizare pentru livrarea produselor si prestarea serviciilor de scolarizare (Formularul H2 din Sectiunea IV-original sau copie legalizata si/sau traducere legalizata)-Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizat pentru livrarea produselor solicitate in Caietul de Sarcini de catre producator.Se va prezenta obligatoriu autorizatia de livrare emisa de catre producator(Formularul H2 din Sectiunea IV).In cadrul autorizarii se va indica si faptul ca producatorul isi asuma obligatia de a asigura scolarizarea personalului desemnat de autoritatea contractanta in conditiile specificate in documentatia de atibuire.2.Experienta similara: (Formular H3 Sectiunea IV)-Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin 3 contracte ce a avut ca obiect furnizarea de echipamente cu raze X.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta obligatoriu informatii cu privire la cel putin 3 contracte, din ultimii 3 ani, prin care se va atesta experienta similara.In acest sens se va completa Formularul H3 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, insotit obligatoriu de 3 recomandari ale beneficiarilor respectivi, care vor fi confirmate, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractelor respective.3.Conditii privind service-ul: Se solicita obligatoriu : a)sa detina minim 2 persoane autorizate de producator si CNCAN ce vor asigura serviciile de service pentru asigurarea garantiei si serviciilor de intretinere si reparatii.Se va depune: -autorizatie de manipulare eliberata de CNCAN+documente emise de catre producator, privind atestarea persoanelor care vor asigura serviciile de service.Service-ul poate fi asigurat si prin terti, care trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute mai sus.In acest caz ofertantul va depune copia contractului cu tertul.4.Se solicita documentul(certificatul)prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 :2000 sau echivalent pe numele producatorului care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S119-158716 din 20.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Ag Henri Coanda: RO40BRDE445SV12412444450
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2009 10:00
Locul: - la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute la Obiectul contractului cu toate dotarile indicate in caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de produse si servicii solicitate. Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00, cu exceptia sarbatorilor legale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Judetul Ilfov, Serviciul Juridic, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer