Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - Furnizarea unui utilaj de degivrare suprafata de miscare aeroporturi


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
193.900 EUR

Castigatorul Licitatiei: SC LIMOROM SRL
Anunt de atribuire numarul 81724/20.10.2009
Informatii anunt de participare asociat 70409
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Judetul ILfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
- Furnizarea unui utilaj de degivrare suprafata de miscare aeroporturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -la sediul CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- a1) furnizarea unui utilaj de degivrare suprafata de miscare aeroporturi, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;a2) scolarizarea personalului C.N. A.I.H.C.B. S.A ce exploateaza si intretine utilajul la sediul producatorului pentru: - Operare 1 inginer, 5 masinisti;
- Intretinere si reparatii 1 inginer, 5 mecanici.Scolarizarile pentru operare si intretinere vor fi efectuate la producator pe perioade distincte, cuprinse intre 3 si 5 zile. Una dintre scolarizari va coincide cu receptia de fabrica a utilajului. Cealalta scolarizare va fi efectuata pana la receptia de fabrica.Pentru persoanele instruite in vederea operarii se va emite un atestat ce va permite scolarizarea de catre acestea si a altor persoane din cadrul C.N. A.I.H.C.B. S.A.a3) service in perioada de garantie la sediul C.N. A.I.H.C.B. S.A.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
193, 900EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 824/C Denumirea: Contract de furnizare produse
V.1) Data atribuirii contractului 9/22/2009
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC LIMOROM SRL
Adresa postala: Str. Fabricii nr. 4, Jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550246, Romania, Tel.0269/210666, Fax: 0269/211493
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 206582.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 193900.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 821, 282.84 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
-Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute la Obiectul contractului cu toate dotarile indicate in caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru produsele si serviciile solicitate. Durata contractului este de 8 luni de la semnarea acestuia cu exceptia asigurarii service-ului pe toata perioada de garantie a produsului ofertat. Termenul maxim de livrare acceptat de C.N. A.I.H.C.B. S.A. este de 6 luni de la data incheierii contractului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
-Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
-Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer