Licitatie Publica - - L 73/A/2007 Sistem de teleconducere St. transf din gestiunea Enel Banat Vol.2.1-ST. 110 kV Balta Sarata , Vol. 2.2- St. 110 kV Poltura, Ob. 2.3-St.110 kV IURT Lugoj, Vol. 2.4-St. 110 kV Cetatae, Vol. 2.5- st, 110 kV Ortisoara.
Anunt de participare (utilitati) numarul 50375/21.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
- L 73/A/2007 Sistem de teleconducere St. transf din gestiunea EnelBanat Vol.2.1-ST. 110 kV Balta Sarata , Vol. 2.2- St. 110 kV Poltura, Ob. 2.3-St.110 kV IURT Lugoj, Vol. 2.4-St. 110 kV Cetatae, Vol. 2.5- st, 110 kVOrtisoara.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetele Arad, Timis, Caras Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract la cheie-proiectare, executie, PIF- lucrari pentru: realizarea sistemului de telecontrol, inlocuirea protectiilor existente cu protecctii digitale, montare echipamente teletransmisie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract la cheie pt. 5 statii de transf- proiectare, achizitie cutii cleme sir, executie, PIF- lucrari pentru: realizarea sistemului de telecontrol, inlocuirea protectiilor existente cu protecctii digitale, montare echipamente teletransmisie.Beneficiarul asigura: cablurile pt. circuite secundare, dulapurile de protectii si servicii proprii, transf de curent si tensiune, invertoarele, rezistoarele.Oferta se depune pt. toate volumele, cu precizarea preturilor pe fiecare volum. Nu se accepta oferte partiale.
Achizitorul isi rezerva dreptul de a solicita realizarea de lucrari suplimentare, contra cost, sau modificarea cantitatilor din oferta initiala, pe baza de acte aditionale.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 291, 760RON
II.2.2) Optiuni
Da
Nu se accepta depasirea fondurilor alocate pe lucrare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 24.000 lei ( 12.000 lei pt. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere semnat si parafat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere pt. neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/06, certificate de plata taxe locale si impozit la buget, certificate de inregistrare si constatator emise de ORC sau Camera de Comert, documente de incadrare ca IMM, atestate ANRE tip E1 si E 2 sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri din ultimii 3 ani- 3.000.000 lei ( 1.500.000 lei pt. IMM), asociati si acord de asociere, persoana sustinatoare financiar ( daca e cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, experienta similara ( un contract de min. 750.000 lei, sau 3 contracte de val. cumulata min 1.145.000 lei), recomandari, declaratii pe proprie raspundere pt. asigurarea cu personal, asigurarea calitatii, NPM, PSI, mediu, lista subcontractantilor ( daca ecazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 120 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul: RO54 CITI 0000 0007 0042 7005, Citibank Romania
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 11:00
Locul: Sediul Enel Banat, str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, persoanele imputernicite de ofertanti, alte persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii privind Caietul de Sarcini se obtin de la Biroul Constructii IT-Ioana Dondera , tel 0256 405130
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Timisoara
Adresa postala: P.ta Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256 494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SErviciul Juridic Enel Distributie Banat
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256 405045, Fax: 0256 405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2008 13:23