Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - Lucrari de constructii pentru realizarea unui sistem de irigatie cu microaspersie pentru spatii verzi


Anunt de participare (utilitati) numarul 37577/29.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.021/2041408, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
- Lucrari de constructii pentru realizarea unui sistem de irigatie cu microaspersie pentru spatii verzi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- executarea lucrarilor de constructii pentru realizarea unui sistem de irigatie cu microaspersie pentru spatii verzi (Distributia apei pana la cutiile cu electrovane).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din Caietul de Sarcini - Sectiunea II a documentatiei de atribuire(sisi din anexele la caietul de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 277, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare=9000 lei, prin scris.garant.bancara;garantie de buna executie=10% din valoarea totala a contractului, fara TV, prin retineri succesive(10%)din sumele datorate pt.facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- durata maxima de executie acceptata de CN AIHCB SA este de 6 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor; termen minim de garantie acceptat de CN AIHCB SA, este de 3 ani. Alte conditii speciale - conform documenattie de atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafelor H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei; Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC. Pentru persoane juridice straine documente similare celor inscrise la capitolul I paragraful H.1.3. din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2. din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H3 din documentatia de atribuire: 1-experienta similara: se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract ce a avut ca obiect executarea unor lucrari de alimentari cu apa si foraje cu o valoare de minim 160.000 euro; 2 resurse tehnice: detinerea in dotare proprie a2 buc. aparate de sudura PE, 2 buc convertizoare de sudura, 1 buc. utilaj de sapat de capacitate mica;3.-resurse umane: detinerea urmatorului personal de specialitate minim, ce va participa la indeplinirea contractului: 4 instalatori autorizati instalatii sanitare, 2 sudori in PE autorizati; 2 sudori in otel autorizati, 1 responsabil tehnic cu executia, atestat pt. lucrari de alimentari cu apa, instalatii sanitare;4- lista cu subcontractantii si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare. Date suplimentare privind cerintele minime care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala si modul de indeplinire al acestora sunt specificate la paragraful H 3 din Sectiunea I, Fisa de Date a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria CN AIHCB SA sau prin OP in contul RO 40BRDE445SV12412444450 al CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 12:00
Locul: - la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada Splaiul Independentei, Nr. 5, Sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Aeroportul International Henri Coanda Bucurest SA, Biroul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041408, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer