Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - Obiectiv 1) : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I; Obiectiv 2) : Punerea in siguranta a echipamentului hidromecanic de pe Canalul Mures Mort


Anunt de participare numarul 142329/04.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Adresa postala: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel. +40 265260289, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): www.rowater/damures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
- Obiectiv 1) : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I; Obiectiv 2) : Punerea in siguranta a echipamentului hidromecanic de pe Canalul Mures Mort
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bazinul hidrografic Mures in judetul Arad.
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract delucrari.- Obiectiv 1) DEZVOLTAREA LUCRARILOR HIDROTEHNICE CU ROL DE APARAREIMPOTRIVA INUNDATIILOR IN ZONA TRANSFRONTALIERA PE RAUL MURES : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I;
- Obiectiv2)PUNEREA IN SIGURANTA A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC DE PE CANALUL MURESUL MORT LA SUBTRAVERSAREA DIGULUI DE APARARE RAU MURES MAL DREPTPECICA ? VLADIMIRESCU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45247200-2-Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii: - Obiectiv1) : Reabilitare Canton Ceala II , Reabilitare Canton Munar, Extindere magazie Ceala I; - Obiectiv 2) : Punerea in siguranta a echipamentului hidromecanic de pe Canalul Mures MortValoarea estimata fara TVA: 3.107.810, 00 lei , din care173.140, 0 lei ? diverse si neprevazute( reprezentand : - Obiectiv 1) :1.122.830, 0 lei, din care 70.180, 0 lei- diverse si neprevazute;
- Obiectiv 2) :1.984.980, 0 lei, din care 102.960, 0 lei- diverse si neprevazute )
Valoarea estimata fara TVA: 3, 107, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 58.600, 00 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Modul de constituire : - prin ordin de plata, in contul de garantii autoritatii contractanteidentificat prin cod IBANRO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trezoreria Targu Mures, CIF: RO 23719936.In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. ;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. ( pentru scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat -Formular 12 . Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului ) . In cazul constituirii garantiei de participare in Euro se va lua curs de referinta cursul BNR din data anterioara datei limitta de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006. In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. b) din OUG. 34/2006, suma de :6.714, 67 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluireprezinta 10% din valoarea contractului, fara T.V.A..Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului - conform art. 13 Model de contract . Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Achizitorul va dispune ca unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentinadministrareaacestuiasainstiintezeexecutantuldevarsamantulefectuat, precumsi destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea executantului. Executantul va inscrie distinct pe facturile emise cuantumul garantiei de buna executie si contul in care acesta va fi virat.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 aliniat (4) din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectfinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006
(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d)Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul) Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Administratiei Bazinale de Apa Mures : -D-l. Ing. David Csaba ? Director ; -D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ; -D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARAPM ; -D-lec. Jozsef Somogyi ? Sef Birou ALSS ; -D-ling. Popa Ioan?Sef Birou Investitii; -D-na ing. Moldovan Stela ? Sef Birou UIP; D-l ing. Bumbas Ioan ? Birou ALSS; D-nac.jr. Suteu Adela -Comp Juridic, .Se va completa Formularul 3 ; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.
5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta.Se va completa Formularul 4: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 -Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de constructii industriale civile, lucrari de constructii hidrotehnice). Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Fisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul constructiilor de cel putin :5.800.000, 0 leisau echivalentul sumei in euro, Valoarea in euro se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anii prezentati.
2) Declaratie privind asigurarile
din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va completa Formularul 5.-- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similarase va demonstra prin prezentarea de lucrari avand ca obiect constructii(dintre care cel putin unul ? pentru constr. hidrotehnice ? clasa II, categoria C de importanta )ale caror valoare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 2.900.000, 0 leifara TVA
2) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
3) Informatii privind dotarile - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
4) Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
- partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze indicare procentaj din total contract ce va fi realiz prin subcontracant
- datele de recunoastereale subcontractantilor.
5) Informatii privind tertii sustinatori
(daca este cazul)Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare/ tehnice / profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata.
Tertul sustinator va prezenta completat Formularul .1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
1)-Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
2) ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va completa Formularul 6.1.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conf . art.188 alin.3 lit.a)/OUG 34In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anuallei/ valuta comunicat de BNR.-Se va completa Formularul 6.3-Se va completa Formularul 6.3Se va completa Formularul 7+anexa (daca este cazul).Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 3 ;Se va completa Formularul 7.1 (daca este cazul).Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 11:00
Locul: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, et.1 , Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conditii pentru participarea reprezentantilor ofertantiilori la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect : "Dezvoltarea lucrarilor hidrotehnice cu rol de aparare impotriva inundatiilor in zona transfrontaliera pe raul Mures?.Cod : HURO/1101/123/1.3.2. Acronim : HYDRODEV .Proiectfinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la invitatia de participare, formularul specific procedurii de cerere de oferte.- In cazul in care in urma evaluarii ofertelor , preturile a doua sau mai multe oferte sunt egale, se solicita o noua propunere financiara in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului cu pretul cel mai scazut .- Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. - Conditii pentru participarea reprezentantilor ofertantiilori la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.- Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. -IMM-urilor beneficiaza de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantiade buna executie .- Ofertantii care se incadreaza in categ IMM conf Legii346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.- Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 si 190 din OUG34, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa formularele 1 (prev. art. 180) si 2 (pt art. 181 lit a), c^1), d). Modelul de formular de angajament fermse regaseste in fisierul ?Formulare? anexat la prezenta ( formular nr.7.1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.Juridicdin cadrul A.B.A.Mures.
Adresa postala: Str. Koteles Samuel nr.33, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Tel. +40 265260289, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro/damures
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer