Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : REABILITARE CONAC SINERSIG -EXTINDERE - CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA SINERSIG ,


Anunt de participare numarul 81713/07.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel.0256/490281, Email: [email protected], Fax: 0256/407066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: REABILITARE CONAC SINERSIG -EXTINDERE - CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA SINERSIG ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Boldur-Localitatea Sinersig
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
: REABILITARE CONAC SINERSIG -EXTINDERE - CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA SINERSIG ,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati : conform caietului de sarcini.
Pe parcursul investitiei , autoritatea contractanta nu deconteaza contravaloarea lucrarilor suplimentare , riscul apartinand integral ofertantului ( grupului de ofertanti), cu exceptia situatiilor care pot fi incadrate la art.122, lit. i din OUG34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 314, 602RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 lei, Garantie de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : completarea si prezentarea Formularului 12A, 12B, 12C, Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatilor la bugetul general consolidat al statului, si la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului vor fi prezentate decatre fiecare ofertant in parte, Certificate constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Certificat de inregistrare eliberat de ORC, copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Persoane juridice/fizice straine1.-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (anexandu-se si traducerea autorizata in limba ramana). 2.-Ofertantii care participa la procedura, trebuie sa faca dovada ca sunt atestati , de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este resident, sa execute lucrari de constructii(anexandu-se si traducerea autorizata in limba ramana).3.-Sa fie abilitat de catre autoritatile romane cu competenta in domeniul constructiilor.In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara Cerinta obligatorie: Bilantul contabil la data 31.12.2008, inregistrat de organele competente.
Ofertantul va da o declaratie pe proprie raspundere , ca in cazul castigarii procedurii , va incheia inainte de inceperea lucrarilor o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii inputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Asigurarea se va incheia cu o Companie de asigurari. .Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de ofertant(executant) din capitolul Cheltuieli indirecte Ofertantul (executantul) are obligatia de a se asigura ca subantreprenorii au incheiat asigurari pentru toate persoanele angajate de ei.
In cazul unei asocieri, bilantul contabil va fi prezentat de catre fiecare asociat in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta obligatorie:
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, care fac obiectul prezentei licitatii, prezentarea a cel putin 3 contracte (copie pe care se va mentiona conform cu originalulsemnate si stampilate), in valoare totala de 515000 lei-completarea Formularului 12F,
Declaratie..completarea Formularului 12I.
Pentru personalul raspunzator direct de executia lucrarilor se vor prezenta CV-urile, iar pentru responsabilul tehnic si responsabilul cu asigurarea calitatii si protectia muncii se vor prezenta CV-urile, respectiv certificatele de atestare , contractele de colaborare in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului.
-CompletareaFormularului 12H.
-Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardulISO 9001, sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent.
-Copie dupa certificatul prin care ofertantul sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de mediu, conform conditiilor din standardulISO 14001, sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent.
- Copie dupa certificatul prin care ofertantul sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management privind siguranta muncii, conform conditiilor din standardul ISO18001, sau echivalent , in termenul de valabilitate
mentionat de emitent.
In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte , cu mentiunea ca: cerinta privind dotarea tehnica poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati.In cazul in care exista subcontractanti, se vacompleta Formularul 12G-insotite si de acordurile de subcontractare, daca nu, se va completa si depune formularul cu mentiunea nu este cazul si se va stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2009 11:00
Locul: Timisoara , P-ta Regina Maria nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256494650, Fax: 0256498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREACONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul D.G.A.S.P.C Timis,
Adresa postala: P-ta Regina Maria, nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Tel.0256/4902810256/4902810256/4902810256/490281, Fax: 0256/490281
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer