Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - Reabilitare termica imobil CH - Hala Geodezie


Anunt de participare numarul 60519/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Petru ALEXOAIE CONACHE - tehn. Elena Nedelcu, Tel.0232278683/2218 - 2116, In atentia: Elena Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi
Adresa postala: Bd. D. Mangeron nr. 65Facultatea de Hidrotehnica Geodezie si Ingineria Mediului- Imobil CHIS - Constructii Hidrotehnice si Inginerie Sanitara , etaj 2, ora 9-12, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Ing. petru Alexoaie Conache - tehn. Elena Nedelcu, Tel.0232/278683 int 2116 sau 2218, In atentia: Elena Nedelcu, Email: [email protected], Fax: Fax: 0232/270690, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi - Registratura Corp T parter
Adresa postala: Bd. Dimitrie Mangeron Nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Corp T parter, Tel.278683 int. 2548, In atentia: Iulia Lipsa, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamint superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
- Reabilitare termica imobil CH - Hala Geodezie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Universitatea Tehnica "Gh. Asachi" Facultatea de Hidrotehnica Geodezie si Ingineria Mediului Bd. Dimitrie Mangeron nr. 65 - Hala Geodezie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Proiect tehnic, documentatii tehnice si economice, obtinerea autorizatii, avize, documentatie licitatie;
- Executie lucrare (reabilitare termica termosistem, refacere finisaje exterioare, interioare, compartimentare hala, amenajare amfiteatre)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Proiect tehnic, documentatii tehnice si economice, obtinerea autorizatii, avize, documentatie licitatie;2.Executie lucrare: reabilitare termica-termosistem, refacere finisaje exterioare, interioare, compartimentare hala, amenajare amfiteatre, etc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 827, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.09.2008 pana la 15.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de maxim 2% - 16538 lei din valoarea estimata fara TVA, garantie de buna executie in val. 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordin de plata la trezorerie, fonduri de la buget - investitii - reabilitari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatioe desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate- declaratie privind prevederile art. 181 din OUG 34/2006- certificat de atestare fiscala DGFP- certificat fiscal privind taxele locale si impozitele- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertuluisau alt document echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale(Formularul 7-Sectiunea IV);Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Formularul 12F -Sectiunea IV). Formularele se gasesc in fisierul cu documentatia din Caietul de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare de declaratie ref. la efectivul mediu anual al pers.ang.si al cadr.de conducere in utimii 3 ani. Declaratie privind utilaj.tehnic de care .Nominaliz.respons. teh.exec.prez. copie docum atestare;2.Prez.declar. refer. efectivul mediu anual al pers. angajat cadrelor conducere ultimii 3 ani -Form.12I;3.Prez.declar. ref.utilajele, instal. echip. tehn.de care dispune oper. econ.indepl. coresp.contrac.lucr.Form. 12H;4.prez.infor. priv. prop.contr. lucr.urmeaza indep. catre subcontr. specializ. acest. Form. 12G; 5.Autoriz/atestate subcontract . Formularele se gasesc in fisierul cu documentatia din Caietul de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17101
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in valoare de 100 lei se va face la Caseria centrala a Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi" din Iasi, imobil Corp T parter
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 11:00
Locul: Facultatea de Hidrotehnica - Imobil Decanat, etaj I - Bd. D. Mangeron nr. 67A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti si reprezentanti ai ofertantilor Salariati ai UTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0232/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comercial si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi - Of. Juridic - Jr. Mirela Troia
Adresa postala: Bd. Dimitrie Mangeron nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050 , ,Romania, Tel.0232/278683 int 2543, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www. tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer