Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, REPARATII, REAMENAJARE TROTUARE CU PAVELE AUTOBLOCANTE? MUNICIPIUL TULCEA


Anunt de participare numarul 123065/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Emil Vamanu, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Biroului Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii pentru autoturisme ce apartin S.G.A. Neamt si S.G.A. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La atelierele specializate ale prestatorului din municipiile Piatra Neamt sau Suceava in functie de lotul ofertat, si/sau zonele limitrofe ale acestora.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de revizii tehnice periodice si reparatii pentru autoturismele din parcurile auto ale S.G.A. Neamt si S.G.A. Suceava, si asigurarea de piese de schimb, componente, materiale si consumabile pentru acestea.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de solicitare a prelungirii perioadei de valabilitate a contractului cu maxim 4(patru) luni in anul 2012 in functie de necesitatile si posibilitatile financiare pe care le va avea, conform art.6 alin.3) din H.G. 925/2006, acest contract fiind considerat cu caracter de regularitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ? Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii pentru autoturisme ce apartin SGA Neamt: Nissan Navara 4x4 ? 1 buc.; Toyota RAV4 ? 1 buc.; Volkswagen Transporter ? 1 buc.
Lotul 2 ? Servicii de revizii tehnice periodice si reparatii pentru autoturisme ce apartin SGA Suceava: Daewo Cielo - 1 buc.; Toyota RAV4 - 1 buc.; Nissan Navara - 1 buc.; ARO 244 TD (motor Toyota) - 1 buc.; Dacia Break - 1 buc.; Dacia 1307 - 1 buc.; Volkswagen Transporter - 1 buc.Serviciile de revizii tehnice si reparatii vor fi prestate in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini, conform contractelor ce vor fi incheiate si in limita valorilor estimate.Piesele de schimb, componentele, materialele si consumabilele vor fi asigurate in baza necesarului rezultat in urma constatarilor ce se vor efectua in timpul reviziilor periodice si a reparatiilor necesare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 580 si 51, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: Lotul 1:240, 00 lei; Lotul 2:788, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul se va finanta din fonduri proprii. Plata contravalorii contractului se va efectua cu OP in contul de Trezorerie al prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator, valabil la data depunerii ofertei, emis de Oficiul registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se va completa si rubrica referitoare la cifra medie anuala de afaceri realizata in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continamd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent, emis de organisme acreditate sau documente din care sa rezulte ca auditul de certificare a fost finalizat si urmeaza ca operatorul economic sa primeasca certificatul ISO; Informatii privind subcontractantii sau asocierea - daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Tipul de finantare: Fonduri proprii.In vederea achizitionarii serviciilor solicitate s-a propus abordarea procedurii de ?licitatie deschisa? deoarece valoarea estimata a serviciilor cuprinse in Programul Anual al Achizitiilor 2011 la codul CPV50110000-9 depaseste pragul valoric de 125.000 eur, prevazut la art.124 din O.U.G. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Siret - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer