Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - Servicii de consultanta si de proiectare privind accesarea fondurilor necesare realizarii proiectului de investitiizona agrement si sport , alimentatie publica si cazare Brazii de Sus Comuna Brazi,judetul Prahova, PUZ+SF+PT+DE+ avize


Anunt de participare numarul 77212/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRAZI
Adresa postala: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Localitatea: Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Radu, Tel.0244 480 607, Email: [email protected], Fax: 0244 480 700, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
- Servicii de consultantasi de proiectare privind accesarea fondurilor necesare realizarii proiectului de investitiizona agrement si sport , alimentatie publica si cazare Brazii de Sus Comuna Brazi, judetul Prahova, PUZ+SF+PT+DE+ avize
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sat Brazii de Sus Comuna Brazi, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Servicii de consultantasi de proiectare privind accesarea fondurilor necesare realizarii proiectului de investitiizona agrement si sport , alimentatie publica si cazare Brazii de Sus Comuna Brazi, judetul Prahova, PUZ+SF+PT+DE+ avize
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Servicii de consultantasi de proiectare privind accesarea fondurilor necesare realizarii proiectului de investitiizona agrement si sport , alimentatie publica si cazare Brazii de Sus Comuna Brazi, judetul Prahova, PUZ+SF+PT+DE+ avize
Valoarea estimata fara TVA: 485, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
276 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare=40000lei, ; garantie de buna executie=10%din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006b).Declaratie de eligibilitate
c).Declaratie privind calitatea de participant la procedura
d).Dovada privind indeplinirea obligatiilor : certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , inclusiv cele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit(formulare tip, eliberate de autoritatiile competente din tara in care ofertantul /candidatul este rezident).Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele prezentate sunt obligatorii si fac parte din parte din categoria documentelor ce nu pot fi completate ulterior.Neprezentarea acestora incadreaza oferta ca fiind INACCEPTABILA.(se vor prezenta in original sau copie legalizata)
e).Declaratie de disponibilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, si bilantul contabil la data de 30.06.2008 stampilat si semnat .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, de minimum 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii executate in ultimii 3ani, insotite de certificari de buna executie.-Declaratia privind acceptarea clauzelor contractuale
-Formular privind informatii generale(Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, Anexa Formulare.)
-Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
Realizarea a cel putin 3 proiecte de conultanta .
-Ofertantii care nu dovedesc experinta similara vor fi exclusi din procedura
Ofertantii trebuie sa dovedeasca ca au capacitate tehnica dupa cum urmeaza astfel cum sunt cerute in documentatia de atribuire.(10 cerinte privind pregatirea profesionala a personalului ce se va ocupa de indeplinirea contractului)
- Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.- Va face dovada capacitatatii de a asigura asistenta in domeniul juridic , cu privire la obtinerea de fonduri europene .
Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata , sau sa faca dovada ca este in curs de implementare a acestor sisteme:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani, a cel putin a unuicontract cuobiect asemanator celui pentru care se oferteaza si a carui valoare initiala a fost de minimum 300000 lei. Ofertanul va completa si p rezenta Formularul nr. 7 si Anexa la acesta, din Sectiunea IV, Anexa Formulare.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie atestat MCC pentru efectuare PUZ/PUD pe zona protejata.Cerinta obligatorie - Ofertantul are o experienta de minim 3 ani in dezvoltarea de aplicatii pentru acesarea fondurilor structurale europene-Elaborareacu succes a documentatiei de finantare prin fondurile structurale pentru minim 2 proiecte in domeniul administratiei publice din Ro sau alte state UE .Ofertantii care nu dovedesc experinta similara vor fi exclusi din proceduraCerinta obligatorieOfertantul va prezenta, in original sau copie legalizata , sau sa faca dovada ca este in curs de implementare a acestor sisteme: - Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001) emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.- Certificat ISO 14001:2005 certificare a sistemelor de management de mediu- Certificat OHSAS 18001:2007 sistemelor de management al sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS 18001:2007)- Certificat SA 8000 sistemelor de management al responsabilitatii sociale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
autoritatea contractanta doreste sa poata depune documentatia in timp util pentru accesarea de fonduri europene pentru aceasta investitie.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
nu sunt limite privind numarul candidatilor
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 13:00
Locul: Primaria Comunei Brazi, sat. Brazii de Jos, str. Teilor , nr.45, sala de sedinte de la etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia desemnata de autoritatea contractantasi persoanewle imputernicite de firmele ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se doreste obtinerea de fonduri europene pentru partea de proiectare si executie a investitiiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti strada Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 0300846 , Romania , Tel.021 3104641, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.0300846, Fax: 0300846
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Adresa postala: str. Emil Zola nr. 4 , Localitatea: Ploiesti , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100043 , Romania , Tel.522445, Localitatea: Ploiesti , ,Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Brazi serviciul investitii
Adresa postala: Adresa postala: Comuna Brazi, strada teilor 45 , Localitatea: Brazi de Jos , judet Prahova, Cod postal: 107083 , Romania , Tel.0244 480700, Localitatea: Comuna Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Tel.0244 480700, Fax: 0244 480700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer