Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - - servicii medicina muncii si pachet de servicii medicale pentru abonamentul personalizat al salariatilor CN AIHCB SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 40307/05.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
- servicii medicina muncii si pachet de servicii medicale pentru abonamentul personalizat al salariatilor CN AIHCB SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: - La sediul CN AIHCB SA si la sediul prestatorului, astfel cum este prevazut in documentatia de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- prestarea serviciilor de medicina muncii si asigurarea unui pachet de servicii medicale pentru abonamentul personalizat al salariatilor C.N. A.I.H.C.B. S.A., conform cerintelor prezentate inCaietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.1)
85100000-0-Servicii de sanatate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CN AIHCB SA are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=12000 lei, prin scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie = 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Tarifele exprimate in lei sunt ferme si fixe si nu se accepta majorarea lor pe parcursul derularii contractului; prestarea serviciilor se face in conditiile specificate in documentatia de atribuire; Plata prin OP in termen de 15 zile lucratoare de la data primirii facturii fiscale originale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafelor H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei; Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC, Certificat de Inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale din Romania emis de DSP, Autorizatie sanitara de functionare eliberata de DSP, Autorizatie pentru servicii de radiologie emisa de CNCAN, Certificat de avizare pentru specialitati si puncte de lucru emis de Colegiul Medicilor. Date suplimentare se regasesc in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H3 din documentatia de atribuire: 1-Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect serviciisimilare celor solicitate in Caietul de Sarcini si a carui valoare sa fie de minim 300.000 Euro.Se va completa Formularul H2 din documentatia de atribuire insotit obligatoriu de recomandarea beneficiarului respectiv.2-Resurse tehnice: Se solicita ca ofertantul sa detina laboratoare proprii pentru prestarea serviciilor solicitate in Caietul de Sarcini, inclusiv serviciu de radiologie si tomografie computerizata.Se va depune o declaratie din partea ofertantului prin care acesta va prezenta informatii cu privire la laboratoare proprii si dotarea acestora precum si faptul ca detine serviciu de radiologie si tomografie computerizata.3-Resurse umane: Se solicita ca ofertantul sa detina personalul medical de specialitate ce va participa la derularea contractului de prestare a serviciilor.Ofertantul trebuie sa detina obligatoriu cel putin un medic specialist in medicina muncii pentru serviciile de la Sectiunea I din Caietul de Sarcini si medici pentru toate specialitatile medicale din Sectiunea II din Caietul de Sarcini.Se va depune o declaratie care va contine informatii privind personalul medical de specialitate ce va participa la derularea contractului de prestare a serviciilor.Declaratia va fi insotita de Autorizatiile de Libera Practica pentru medicii specialisti ce vor participa la derularea controalelor medicale fotocopie;4-Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora: Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare(FormularH3).In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.Date suplimentare privind cerintele minime care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala si modul de indeplinire al acestora sunt specificate la paragraful H 3 din Sectiunea I, Fisa de Date a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda: RO40BRDE445SV12412444450
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2008 10:00
Locul: La sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate serviciile prevazute la paragraful E.1.1. din documentatia de atribuire. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de servicii solicitate. Nu se accepta oferte alternative. CN AIHCB SA are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri. Valoarea estimata s-a determinat prin luare in considerare inclusiv a serviciilor similare care pot fi achizitionate ulterior atribuirii contractului prin prezenta procedura de atribuire. Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str. Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Serviciul Juridic, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer