Licitatie Publica - - sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata
Anunt de participare numarul 95367/04.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.037.204.1115, In atentia: Adina Dedu si Razvan Craciunescu, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
- sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile instantelor de judecata (Curti de Apel, Tribunale si Judecatorii) unde urmeaza sa fie instalate sistemele de inregistrare audio-video - locatii prezentate detaliat in ANEXA nr. 1 a Caietului de sarcini. Adresele exacte ale instantelor se preiau de pe portalul http: //portal.just.ro.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor dejudecata - cu respectarea cerintelor prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32351300-1-Accesorii de echipamente audio (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistemul integrat digital de inregistrare audio care va fi implementat de Ministerul Justitiei urmeaza a fi instalat in toate instantele : -15 curti de apel-41 tribunale (unul pentru fiecare judet si unul in Bucuresti)
-4 tribunale specializate (3 tribunale comerciale si unul pentru minori si familie)
-179 judecatorii.Sistemul integrat digital de inregistrare audio care va fi implementat de Ministerul Justitiei din Romania urmeaza a fi instalat initial in 672 sali de judecata si 241 sali de consiliu, din toate instantele de judecata (desfasurarea in Anexa 1 la Caietul de Sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 22, 100, 840.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garan de partic: in cuantum de 44.200 lei valabila 100 zile de la data deschiderii ofertelor, inclusiv.Gar.de buna exec: 5% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin OP din bugetul de stat alocat Ministerului Justitiei. Contractul va fi incheiat la momentul identificarii fondurilor bugetare aferente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea printr-un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Declaratie privind eligibilitatea ( FORMULARUL 1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006( FORMULARUL 2).Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.( Formularul 3)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in Formularul 3 sa apara toate centrele/punctele de lucru de asistenta tehnica proprii cu adresa, numar de telefon si numele directorului.Furnizorul va prezenta obligatoriu, separat de FORMULARUL 3, lista cu aceste firme (nume firma, nr. de inregistrare de la Registrul Comertului, adresa, numele directorului firmei, nr. de telefon.Atasat la Formularul 3 o copie a contractelor respective, din care sa rezulte obligatia acelor firme de a asigura asistenta tehnica pentru produsele ofertate pe perioada garantiei.Minim 2 specialisti auditor SMSI si minim 2 specialisti certificati CISA ISACA, minim 2 proiecte similare de consult in manag.securit.inform. Ptr.statii de lucru: EPEAT Silver, ISO 9001 produc si furnizor. Antivirus: Produc.certif (ICSA Laba, Checkmark, Virus Bulletin)3 cert emise de org intern de profil.Prod Partener Gold Microsoft.2 dintre specialistii de suport tehnic ai producatorului solutiei antivirus sa fie certificati in sistemele de operare pe care va rula solutia antivirus. ISO 9001 pentru produc antivirus, ptr prod.software, pt prod server, ptr. prod consola. O recomandare proiect similar. Formular 5. Formula 4 Decl cu utilajele, decl cu efectivele medii si decl cu protect muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19046/3/23.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S18-025281 din 28.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Romana sau orice alta limba oficiala a U.E. (tradusa si legalizata in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor, in baza unei imputerniciri/delegatii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURETA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. APOLODOR NR. 17, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050741, Romania, Tel.037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 14:58