Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Achizitia de hartie autocopiativa securizata?


Anunt de participare numarul 132636/08.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Gianina Musat, Tel. +40 214348821, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Achizitia de hartie autocopiativa securizata?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PUNCTUL DE LUCRU SITUAT B-dul Iuliu Maniu, nr.244D, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 565, 411 si 1, 050, 049EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Achizitia de hartie autocopiativa securizata?
caracteristici tehnice ale hartiei:
- format: rola cu latimea de 44 cm;
- gramaj: 60g/mp ± 4%;
- melanj fluorescent: 2 fibre (verde si portocaliu) - vizibile in lumina UV;
- copierea: in culoare verde sau negru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197640-4 - Hartie autocopianta sau alte tipuri de hartie copianta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de hartie , este de556.400 kg, defalcata astfel: - cantitate minima 299.600, 00 kg;
- cantitate maxima 556.400, 00 kg.Cantitatile aferente primului contract subsecvent sunt cele minime.Pentru restul cantitatilor, vor fi incheiate contracte subsecvente in functie de necesitatile C.N.I.N.S.A., aceasta nefiind obligata sa achizitioneze cantitatile minime daca acestea depasesc necesarul de materii prime pentru realizarea lucrarilor la care se utilizeaza aceste sort. de hartie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 565, 411 si 1, 050, 049EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 19.950, 93 euro(1, 9% x 1.050.049 euro)Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.sit.personala a oper.economic;Certificat de atestare fiscala pentru pers.juridice eliberat de AFP priv.obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu oblig.neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Certificat de atestare fisc. ptr. pers. juridice, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prez ofertele;Certificat de participare la licitatie cu oferta indep.potrivit Ordinului nr.314/ 12.10.2010 al ANRMAP., Declaratie pe propria raspundere priv neincadrarea in prev.art.69?1(evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Pers.cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1.Consiliu de Admin.Sorin Toader?presedinte;Cristian George Lascu? membru;Dumitru Laurentiu Andrei?membru;Dragos George Bogdan?membru;Daniel Povarnaru?membru.2.Conducere companie: Sorin Toader?Director General;Cristian Iorgulescu?Dir.Executiv Dir. Tehnica ;Liliana Moisa?Sef Serv. Aprov.;Silvana Oprea?Cons.juridic;Bogdana Banulescu?Sef Serv.Achizitii.-Certificat constat.emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN coresp. ob.achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ;
Fisa de informatii generale ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de hartie autocopiativa securizata efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Fisa tehnica de la producator care sa contina caracteristicile tehnice ale sortimentului de hartie;Pentru certificarea caracteristicilor tehnice, in conformitate cu art. 188 alin. 1 lit.e din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se vor prezenta mostre impreuna cu oferta, respectiv cate 5 (cinci) coli A4 din fiecare sortiment de hartie avand caracteristicile solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la 2zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licit.electronica.Durata rundei: 1zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2012 10:00
Locul: Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
justificarea alegerii procedurii de atribuire se afla in Nota justificativa atasata la Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravropoleos, nr.6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030034, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bd Iuliu Maniu nr. 244D, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer