Licitatie Publica - : achizitia de servicii de montare/demontare, reparatii contoare apa rece si verificarea metrologica periodica;
Anunt de participare (utilitati) numarul 41745/23.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
: achizitia de serviciide montare/demontare, reparatii contoare apa rece si verificarea metrologica periodica;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: agenti economici;
asociatii de locatari;
consumatori casnici.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de serviciide montare/demontare, reparatii contoare apa rece si verificarea metrologica periodica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411100-0 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de apa (Rev.1)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea serviciilor care trebuie prestate : se solicita serviciile de montare respectiv demontare a contoarelor de pe bransamentele de alimentare cu apa a abonatilor ANB, verificarea metrologica periodica a acestora cat si repararea contoarelor, pentru o cantitate de 30.000 contoare/an conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 607, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participaresub forma de Scrisoare de Garantie Bancara in cuantum de: 32.142 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;23;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a) ;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente;
2. cifra de afaceri pentru perioada (2005, 2006 si 2007), a carei valoare individuala sa nu fie mai mica de 1.600.000 ron pe fiecare an.3. se vor prezenta inscrisuri distincte de bilant cu cifra medie de afaceri pentru perioada (2005, 2006 si 2007)4.Lichiditate: active circulante/datorii curente x 100 - indicatorul rezultat trebuie sa fie peste procentul de 100%;
5. Solvabilitate: capital propriu/total pasiv x 100 incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%.
6.Se va prezenta lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani7. Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin doua (2) contracte de servicii similare (cantitativ si calitativ) - In acest sens se va prezenta prima si a ultima pagina a contractelor incheiate din care sa rezulte: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, durata contractuui sisemnaturile partilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta avizul BRML pentru montatorii proprii si numarul de personal numit ca responsabili tehnici cu calitatea executiei;
Obligativitatea prestatorului de a detine Laborator metrologic propriu de verificare a contoarelor de apa rece , autorizatBRML si personal calificat. Dovada acestei cerinte se va face cu avizul BRML pentru laborator si avizul pentru personalul calificat.
Atelier de reparatie autorizat BRML, in care dupa reparatia efectuata, prestatorul sa aibe posibilitatea de a face proba de presiune si proba de soc;
Prestatorul va prezenta si va face dovada existentei capacitatii de verificare pentru 10.000 contoare > 50mm / an, in ultimii 3 ani;
Laboratoarele si atelierele sa detina acreditare ISO 9001 si 17025/2005;
Prestatorul are obligatia de a executa montajele conform STAS 4064/2, sa respecte pozitia de montaj orizontala, sa asigure liniaritatea si sa utilizeze dispozitive de protectie si montaj pentru eliminarea turbioanelor, sa monteze clapeta de sens si sa sigileze montajele cu sigilii ANB personalizate;
Garantia montajului acordata de prestator este de 12luni de la punerea in functiune;
Prestatorul va face dovada posibilitatii indeplinirii contractului cu minim 40 de echipe autorizate. Se va face dovada cu copie carte de munca inregistrata la ITM si copie dupa avizul de montator al societatiiin care sunt specificate numele personalului,
Prestatorul va permite achizitorului inspectarea siverificarea conformitatii celordeclarate(laboratoare, ateliere, numar personal implicat in calitatea tehnica a lucrarii, etc. )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 13:00
Locul: Directia Logistica-Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei autoritatii contractante numiti prin decizie si un membru autorizat din partea fiecarui operator economic care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 11:15