Licitatie Publica - ? ACHIZITIE MOTORINA euro 5 - Cod CPV: 09134200-9?, Achizitie bonuri valorice preachitate pentru furnizarea de carburanti auto ? cod imprimate CPV: 30163100-0, benzina cod CPV: 09132100-4, motorina cod CPV: 09134200-9
Anunt de participare numarul 134877/20.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Adresa postala: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI, STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Tel. +40 236322727, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 236322727, Adresa internet (URL): www.ecosalgl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICIUL PUBLIC DE SALUBRIZARE SUBORDONAT AUTORITATII LOCALE
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII DE SALUBRIZARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? ACHIZITIEMOTORINA euro 5- Cod CPV: 09134200-9?, Achizitie bonuri valorice preachitate pentru furnizarea de carburanti auto ? codimprimate CPV: 30163100-0, benzina cod CPV: 09132100-4, motorina cod CPV: 09134200-9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Serviciului Public Ecosal Galati din Str.Nuferilor nr. 24-26
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 532, 256 si 4, 141, 120RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN URMA INCHEIERIIACORDULUI CADRU, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CONTRACTE SUBSECVENTE IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI FONDURILE DISPONIBILE.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 - bonuri valorice preachitate pentru furnizarea de carburanti auto
- Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadruCantitatea minima :800 bonuri
Cantitatea maxima :3500 bonuri
-Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru :
Cantitatea minima :800 bonuri
Cantitatea maxima :1400 bonuri
Lotul 2 - MOTORINA euro 5- Cod CPV: 09134200-9
- Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru : Cantitatea minima :100.000 litri motorina euro 5
Cantitatea maxima :800.000 litri motorina euro 5
-Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru :
Cantitatea minima :100.000 litri motorina euro 5
Cantitatea maxima :120.000 litri motorina euro 5Calendarul estimativ de atribuire al contractelor subsecvente - In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
22458000-5-Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - bonuri valorice preachitate pentru furnizarea de carburanti auto
Cantitatea minima :800 bonuri- Cantitatea maxima :3500 bonuri
Lotul 2 - MOTORINA euro 5- Cod CPV: 09134200-9
Cantitatea minima :100.000 litri motorina euro 5 - Cantitatea maxima :800.000 litri motorina euro 5
Valoarea estimata fara TVA: intre 532, 256 si 4, 141, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 -in cuantumde1411, 2 leiLotul 2 -in cuantumde7780 leiGarantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: a)ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO68TREZ3065006XXX011193alSERVICIULUI PUBLIC ECOSAL, deschis la Trezoreria Galatib) numerarla caseria SERVICIULUI PUBLIC ECOSALc) scrisoare de garantie bancara in favoarea SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitateaFormularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta
Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general ? ing. Ion Ionescu
Director economic ? ec. Dumitru Diculescu
Membri comisiei de evaluare;
a) Sing. Raileanu Gabriela ? presedinte;
b) Fc. Economic Puscoi Daniela ? secretar;
c) ContabilChivu Tudorita ? membru;
d) Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;
e) Ing. Tocu Nicu - membru, 5.Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale)- din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?
7.: Formularul nr. 5 - ?Fisa de identificare" Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Copie dupaCertificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabildin anul precedent, vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil - a fost solicitat pentru a se vedea informatii cu privire la dateleactualizate despre ofertanti ( bonitatea financiara a ofertelor).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Recomandare din partea a cel putin unui client, cu privire la livrareaa cel putin 120.000 litri MOTORINA EURO 5, pentru lorulII, iar pentru lotul 1 livrarea acel putin 800 de bonuri valorice preachitate pentru furnizare carburanti
declaratiilor de conformitate ale produsului cu cerintele impuse de standardele si normativele in vigoare, in temeiul H.G. nr. 1022/2002 intocmita pe propria raspundere de catre producator, respectiv de prestatorul de servicii, ori de reprezentantii autorizati ai acestora, persoane juridice cu sediul in Romania;
-prezentarea fisei cu date de securitate a produsului, elaborata de producator, conform Directivei (Regulamentului ) CE nr. 453/2010 si H.G. nr. 937/2010 ;
Cerinta minima de calificareeste ca ofertantul, ce depune oferta pentru lotul 1, sa dispuna de cel putin o statie de distributie a benzinei CO98(95) fara plumb si motorina in fiecare judet din tara. In acest sens va prezenta:
1.Lista statiilor de distributie. Ofertantul va prezenta o lista cu adresele statiilor sale de distributie din care sa reiasa ca dispune de cel putin o astfel de statie in fiecare judet din tara.Oferta care nu indeplineste aceasta cerintava fi respinsa ca inacceptabila, conform art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.R. 925/2006
Sa faca dovada implementarii si certificarii unui sistem de management al calitatii de tipul ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza finala a licitatiei electronice, vor participa operatorii economici inregistrati in SEAP si ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006.Numarul de runde electronice: 1.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?pentru: - lotul I - valoarea nominala de lei/fila- lotul II - pretul in lei/litru.,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: sediul SERVICIUL PUBLIC ECOSAL, str. Prelungirea brailei nr. 7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Lasedinta de deschidere a ofertelor pot participa pe langa Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256?2 lit. bdin OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL
Adresa postala: str. Prelungirea Brailei, nr. 7-A, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800435, Romania, Tel. +40 236322727
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 20:25