Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Achizitie de echipamente si accesorii de birou, accesorii pentru computer, tonere imprimante, cartuse de cerneala si registre, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau carton pentru DRDP Cluj ?


Anunt de participare numarul 132482/30.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionalade Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal NR.128 JUD. CLUJ, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: dl.ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionalade Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal NR.128 JUD. CLUJ, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: dl.ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionalade Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal NR.128 JUD. CLUJ, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: dl.ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Achizitie de echipamente si accesorii de birou, accesorii pentru computer, tonere imprimante, cartuse de cerneala si registre, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau carton pentru DRDP Cluj ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Cluj Central (str. Decebal nr.128)
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare: ? Achizitie de echipamente si accesorii de birou, accesorii pentru computer, tonere imprimante, cartuse de cerneala si registre, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau carton pentru DRDP Cluj ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
22800000-8-Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30190000-7-Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse conform precizarilor in Caietele de sarcini/Anexe pe fiecare lot in parte
Valoarea estimata fara TVA: 179, 581.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum total de: 1.796 lei raportata la fiecare lot in parte. Gar.de buna exec. 5% din val.totala de contract fara TVA.IMM-urile beneficeaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat -? Acorduri de asociere -daca este cazul.? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 modificata.? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea art. 180 din OUG34/2006 modificata, pentru ofertant, ofertant asociat.? Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
? Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ONRC/ echivalent, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Cazier judiciar si/sau certificate echivalenteCertificat constatator emis de Oficiul Nationala al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achiziti
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, din partea bancilor. Bilantul contabil pe anul2010
Caziere fiscale, certificari; sau echivalent;Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: Angajament ferm (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: 359.163, 00 lei astfel: lot 1=180.000, 00 lei; LOT2= 119.563 LEI; LOT3=59.600 lei. IMM-urile beneficeaza de 50% reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Informatii generale? Centralizator privind informatiile generala in cazul asocierii
? O lista cu livrarilede produse efectuate in ultimii 3 ani, iar daca ofertantul, ofertantul asociat, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista livrarilor de produse de la infiintare.
? Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune ofertantul
? Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/ subcontractanti, specializarea acestora si valoarea livrarilor la care se angajeaza? ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul)
? Autorizatie de punere pe piata/ de comercializare emisa pe numele operatorului economic in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
?In conformitate cu cerintele caietului de sarcini se solicita mostre (pe lotul 2 si lotul 3) in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului.
? Declaratia privind experienta similara a ofertantului in furnizarea unor produse similare in ultimii 3 ani
? Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, nominalizarea unui contract sau maxim 3 contracte sau Lista principalelorfurnizari de produse similare in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie pentru demonstrarea experientei similare.
? Copie dupa document/ contract (pag.1 si ultima) / proces-verbal de receptie nominalizate ca experienta similara? Recomandare(Document constatator) din partea altor beneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare.
? Nominalizarea responsabilul cu calitatea (echivalent) ? 1 pers.Certificat ISO 9001 / 2008 sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare: 89.790, 75 lei, reprezentand21.023, 36euro (la curs BNRdin 16.09.2011 ora 13:00, 1 euro= 4, 2710 lei) impartita astfel: lot I =45.000 LEI; lot II= 29.890, 75 LEI; lot III = 14.900, 00 LEI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 10:00
Locul: DRDP CLUJ- str. DECEBAL NR.128 Cluj-Napoca -sala Mare - etj.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre op. ec., observatori MFP-UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Naional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: StradaDecebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel. +40 0264432415, Email: [email protected], Fax: +40 0264432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer