Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Achizitie servicii postale pentru colectare, sortare, transport si livrare la destinatari a trimiterilor postale``, pe loturi astfel:


Anunt de participare numarul 144757/05.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala Brasov
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Benga, Tel. +40 474440/124, Email: [email protected], Fax: +40 410540, Adresa internet (URL): www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DE INTERES LOCAL
Activitate (activitati)
Altele: stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Achizitie servicii postale pentru colectare, sortare, transport si livrare la destinatari a trimiterilor postale``, pe loturi astfel:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul Directie Fiscale Brasov
Str. Dorobantilor nr.4 - Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 754, 838.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza in 10 etape
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii postale pentru colectare, sortare, transport si livrare la destinatari a trimiterilor postale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va fi incheiat in data de 01.01.2014Propunem ca atribuirea contractelor subsecvente sa se realizeze in 10 etape, in functie de fondurile bugetare alocate, astfel:
- etapa a intai: ianuarie 2014
- etapa a doua: februarie 2014
- etapa a treia: martie 2014
- etapa a patra: aprilie 2014
- etapa a cincea: mai - decembrie2014
- etapa a sasea: ianuarie 2015
- etapa a saptea: februarie2015
- etapa a opta : martie 2015
- etapa a noua: aprilie 2015
- etapa a zecea: mai ? decembrie 2015
Valori estimate:
1. Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de :2.754.838, 72 lei fara TVA
? 322.580.65 lei fara TVA pentru trimiteri postale simple cu destinatie interna
? 2.419.354, 84 lei fara TVA pentru trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie interna
? 12.903, 23 lei fara TVA pentru trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie externa
2. Valoarea minima estimata a acordului cadru este de :908.064, 52 lei fara TVA
? 161.290, 32 lei fara TVA pentru trimiteri postale simple cu destinatie interna
? 743.548, 39 lei fara TVA pentru trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie interna
? 3.225, 81 lei fara TVA pentru trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie externa
3. Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 1.377.419, 36 lei lei fara TVA
4. Valoarea minima estimate a unui contract subsecvent este de 1.612, 91 lei fara TVA
Cantitatea minima a acordului cadru ?? 200.000 buc ( trimiteri postale simple cu destinatie interna )
? 184.400 bucati ( trimiteri postale cu confirmarede primire cu destinatie interna )
? 200 buc. ( trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie externa)
Cantitatea maxima a acordului cadru ?? 400.000 buc. ( trimiteri postale simple cu destinatie interna)
? 600.000 buc. ( trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie interna)
? 800 buc ( trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie externa)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 754, 838.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - Pentru Lotul A: 3.225, 81 lei;
-Pentru L: Lotul B: 24.193, 55lei- Pentru Lotul C: 129, 03 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiForma de constituire a garantiei de participare: - in numerar ? chitanta eliberata de casieria Directiei Fiscale Brasov- cu ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO44TREZ1315006XXX000165- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - se va completa Formularul 4.Pentru operatorii economici externi cu domiciliulsau resedinta in strainatatecare vor depune contravaloarea garantiei de participare in euro, aceasta se va face la cursul BNR din data de 10.06.2013 1 euro = 4.5224 lei.La momentul deschiderii ofertelor, ofertantii au obligatia sa faca dovada existentei garantiei de participare prin prezentarea extrasului de cont, chitantei sau scrisorii de garantie bancara care sa ateste ca suma reprezentand garantia de participare a fost constituita. - cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A- modul de constituire a garantie de buna executie: 1. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2. in numerar ? chitanta eliberata de casieria Directiei Fiscale Brasov3. cu ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO44TREZ1315006XXX000165- in cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? completarea Formularului 1 - Operatorul economic care are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj si bugetul local va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /2006- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34 /2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica;
- completarea Formularului 12 - Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta
- completarea Formularului 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura
- certificat de plata a obligatiilor fiscale eliberat de D.G.F.P a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul, in care sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in conformitate cu art.9 din ordinul 509 / 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul - In cazul Persoanelor fizice romane
Cerinta obligatorie: autorizatie de functionare / altele echivalente in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul
- In cazul Persoanelor juridice / fizice straine
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaloriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul: traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.completarea Formularului 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.dovada ca este autorizat sa efectueze serviciile postale care fac obiectul prezentei achizitii.
2. experienta similara3.Informatii privind asocierea ? daca este cazul
4.ISO 9001 sau alt certificat in domeniul calitatii in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.prezentarea certificatului-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.7 al.6 din OUG. Nr.13 /2013 privind serviciile postale si a art 7al.1 din Decizia 2858/2007 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale.unui certificat sau atestat.2. completarea formularului 7 - se vor prezenta certificate / documente pentru confirmarea prestarilor de servicii.(Contractul sau contractele care justifica experienta similara solicitata trebuie sa fie insotite de o RECOMANDARE sau document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului.)3. se va completa formularul 144.Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, sau echivalent nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Prezentarea unui document in care se precizeaza ca auditul a fost finalizat , urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa, poate constitui o dovada privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalent.Operatorii economici nerezidenti (straini) : vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele, iar aceasta cerinta minima trebuie indeplinita individual de catre fiecare asociat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va utiliza licitatia electronica pe fiecare lot in parte, ca etapa finalalaprocedura de licitatie deschisa pentruachizitia ?Achizitie servicii postale pentru colectare, sortare, transport si livrare la destinatari a trimiterilor postale``, pe loturi astfel: LOT A.Trimiteri postale simplecu destinatie interna.LOT B.Trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie interna.LOT C.Trimiteri postale cu confirmare de primire cu destinatie externa.Licitatia electronica va avea o singura runda, in care operatorii economici isi pot imbunatatii oferta de pret prin depunerea unei noi oferte financiare.Durata unei runde este de 24 de ore.La sfarsitul rundei autoritatea contractanta va comunica instantaneu tuturor ofertantilor pozitia pe care o ocupa in clasament.Daca la sfarsitul licitatiei electronice doi sau mai multi operatori economici sunt la egalitate privind oferta de pret, autoritatea contractanta va solicita o noua reofertare in plic inchis, castigatorul fiind ofertantul care va prezenta pretul cel mai mic / trimitere postala, pe fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 13:00
Locul: sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
prin imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic pentru participarea la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: str. Dorobantilor nr.4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Tel. +40 474440, Email: [email protected], Fax: +40 410540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer