Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Achizitie unelte pentru stins incendiile - DS Bacau"


Anunt de participare numarul 141492/15.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Achizitie unelte pentru stins incendiile - DS Bacau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala a DS Bacau , comuna Nicolae Balcescu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare unelte pentru stingerea incendiilor conform prevederilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35111510-3 - Unelte manuale pentru stingerea incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederi caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 72, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare este de 1.454 lei per total loturi, din care: ? pentru lotul1 =280 lei;? pentru lotul2 =145 lei;? pentru lotul3 =368 lei? pentru lotul4 =72 lei? pentru lotul5 =144 lei? pentru lotul6 =45 lei? pentru lotul7 =400 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la caseria Directiei Silvice Bacau, - ordin de plata (virament bancar) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?licitatie utilaje pentru stins incendii? lot nr.........?.- fila cec confirmata de banca emitenta- scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC ?Dovada GP se depune si in original la sediul AC, cel mai tarziu pana la deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.d) In cazul asociatiilor, GP poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.GP nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui GP in conf. cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare:
" Informatii generale", ?Declaratieprivind eligibilitatea?, "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006", "?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in orgnizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel - director, Manaila Gheorghe ? director tehnic, Tabacaru Ion ? director economic, Geana Silviu, Olteanu Gheorghe, Bitir Ioan, Caliap Animaria) . Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art a81 litera a), c1) si d)din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Daca este cazul si "?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006? vor fi depuse de tertul sustinator.
Se va prezenta formularul ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?.Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , care sa ateste lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in copie lizibila conforma cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv copie conforma cu originalul si traducere autorizata, in cazul persoanelor juridice straine. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip (Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF) emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri. Mod de dovedire: Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Atentie! Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul producerii si / sau comercializarii de diverse produse de stingere a incendiilor.Prezentarea formularului " Lista principalelor livrari din ultimii trei ani" precum si formularul " Experienta similara"
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Prezentarea formularului "Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate ."
Se vor prezenta mostre. Mostrele ramans in custodia achizitorului pana la adjudecarea licitatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14727/10.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2013 11:00
Locul: sediu DS Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
S-a adoptat procedura de "licitatie deschisa" deoarece la nivelul RNP Romsilva( autoritate contractanta) valoarea cumulata pe acest cod CPV este mai mare de 130.000 euro.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi documente in plic sigilat , care sa contina noi preturi , in vedere adepartajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute pentru exercitarea cailor de atac sunt conform celor prevazute la art 256(2) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DFirectia Silvica Bacau - compartimentul juridic
Adresa postala: str. nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600273, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234571905, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer