Licitatie Publica - -Achizitie utilaj : Furnizare buldoexcavator multifunctional
Anunt de participare numarul 72356/19.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PADURENI (CONSILIUL LOCAL PADURENI)
Adresa postala: Localitatea Padureni, Comuna Padureni, Judetul Vaslui, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE MIHAI, Tel.0235/485785, In atentia: Pascal Costica, Email: [email protected], Fax: 0235/485785
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate administrativ teritoriala
Activitate (activitati)
Altele: activitate(activitati)-administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
-Achizitie utilaj : Furnizare buldoexcavator multifunctional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Padureni , Jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNUI BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL :
- MOTOR -85-150 CP, CU TRACTIUNE 4X4, CU CUPA INCARCATOR MULTIFUNCTIONALA 6 IN 1, BRAT EXCAVARE DREPT, CU SISTEM HIDRAULIC CLASIC , CU ACCESORII: FOREZA DE PAMANT, LAMA DE ZAPADA , ECHIPAMENT DE COSIT .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN BULDOEXCAVATOR COMPLET ECHIPAT SI DOTAT
Valoarea estimata fara TVA: 121, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 7.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIIND ELIGIBILITATEA, DECLARATII PRIVIIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE ART.181, DECLARATII PRIVIIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICATE CONSTATOARE PRIVIIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT LA DATA DE 16.03.2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, INDENTIFICAREA FINACIARA, BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007 SI LA 30.06.2008, INREGISTRAT SI VIZAT DE ORGANELE COMPETENTE, CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI VA FI DE MINIM 300.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE IN ULTIMII TREI ANI, FINALIZAREA IN ULTIMII TREI ANI A CEL PUTIN TREI CONTRACTE PENTRU LIVRARI DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE, RECOMANDARII DIN PARTEA UNOR BENEFICIARI PRIVIIND CALITATEA PRODUSELOR SI MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR CONTRACTUALE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI PADURENI SAU PRIN O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 11:00
Locul: PRIMARIACOMUNEI PADURENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant, in baza art.33(2)/HG 925/06
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 ;, Localitatea: B UCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA COMUNICARII ATRIBUIRII LA C.N.S.C SI LA CURTEA DE APEL VASLUI INPOTRIVA DECIZIEI C.N.S.C.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI PADURENI
Adresa postala: comuna Padureni, judetul Vaslui, Localitatea: Padureni, Cod postal: 737395, Romania, Tel.0235485785, Fax: 0235485785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 16:58