Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor (dirigentie de santier) la investitia ?Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin?


Anunt de participare numarul 115182/07.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  VIORICA MOGOSIN, Tel. 0255-224920, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0255-224920, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica pentrusupervizarealucrarilor (dirigentie de santier) la investitia?Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Caras-Severin DJ 582 Valiug - Slatina Timis
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor la investitia?Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin??
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor la investitia?Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin??
Valoarea estimata fara TVA: 446, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este : -4. 500, 0 lei, Cuantumul garantiei de buna executie ? 5 % din valoareacontractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri europene- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat emise de DGFP pentru persoane juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare si cele locale, Copie dupa certificatul de inregistrare CUI, CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica- original, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2009, Pentru persoanele juridice straine, se solicita situatia financiara, inregistrata la organele competentein tara respectiva, pentru anul 2009, Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 800.000, 0 LEI, respectiv187.463, 39 EURO (la cursul BNR din 27.01.2011;1 EURO= 4, 2675LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a max. 2 contracte(Formular Experienta similara ?conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 2B) care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare /consultanta pentrulucrarisimilare (drumuri de interes judetean sau national) si care insumate auvaloarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 400.000, 0 lei(fara TVA) , respectiv93.731, 69 euro, ? max. 2 contracte finalizate, similare ( servicii de proiectare/consultanta pentru lucrari de drumuri de interes judetean sau national) si care insumate auvaloarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 400.000, 0 lei(fara TVA) , respectiv93.731, 69 euro -copie, Recomandari, pentru cele doua contracte, Asigurarea calitatii standardelor de mediu si standardelor de MPSM, pentru urmatoarele activitati: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
-Certificat ISO 9001sau echivalent
-Certificat ISO 14001 sau echivalentInformatii privind ? Personal ce va fi angajat in proiect,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras Severin, Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Resita, judetul Caras Severin cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta de deschidetre a ofertelor prin reprezentant imputernicit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013-AXA PRIORITARA 2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (POR 2007-2013-AXA PRIORITARA 2)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  3220084, Romania, Tel. 0255-211420, Email:  [email protected], Fax:  0255-211127, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer