Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : Acord-cadru de furnizare produse ? PAINE SEMIALBA


Anunt de participare numarul 135797/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214203173, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: Acord-cadru de furnizare produse ? PAINE SEMIALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Bucuresti Rahova, sos Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 111, 441.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheiea un numar estimat de 5 contracte subsecvente. Valoarea estimata maxima, fara tva, a contractului subsecvent cel mai mare ? contractul subsecvent nr. 2, este de 258.061, 80 lei. Cantitatea minima este de 545.469 kg, iar cantitatea maxima este de 584.969 kg. Valoarea minima, fara tva - 1036391.1 lei/val. maxima-1111441.1 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru cu reluarea competitiei incheiat cu minim doi operatori economici pe o durata de 13 luni (din 01.06.2012 pana la 30.06.2013), in vederea atribuirii unui numar estimate de 5 contracte subsecvente, pentru furnizarea de produse-PAINE SEMIALBA (cantitatile maxime pentru fiecare contract subsecvent sunt prezentate mai jos):
ProdusCantitate totalaContractContractContractContractContractmaximasubsecvent 1subsecvent 2subsecvent 3subsecvent 4subsecvent 5
Paine semialba 584.46945.274135.822135.822134.024134.027
-calendarul estimativ de incheiere a contractelor subsecvente:
ContractData solicitariiData limita deData incheieriiPerioada de
sunsecventunei noi oferte transmitere a oferteicontractuluiderulare
Contract subsecvent nr 130.05.201201.06.-29.06.2012
Contract subsecvent nr 2 18.06.2012 25.06.201228.06.201202.07.-28.09.2012
Contract subsecvent nr 3 17.09.2012 24.09.201228.09.201201.10.-31.12.2012
Contract subsecvent nr 4 17.12.2012 21.12.201227.12.201201.01.-31.03.2013
Contract subsecvent nr 5 18.03.2013 25.03.201328.03.201301.04.-28.06.2013
In cazul reluarii competitiei, pentru incheierea contractelor subsecvente criteriul de atribuire va fi , ,pretul cel mai scazut". Semnatarii acordului-cadru au obligatia de a prezenta la data solicitata, in plic inchis, la sediul unitatii achizitoare, valoarea ofertei/propuneri financiare (pret unitar, fara ta x cantitate solicitata).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima este de 545.469 kg, iar cantitatea maxima este de 584.969 kg. Valoarea minima, fara tva - 1036391.1 lei/val. maxima-1111441.1 lei.
Propunerea financiara se va prezenta online pentru cantitatea maxima a acordului-cadru (se va raporta la valoarea, fara tva, maxima).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 111, 441.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va depune de catre operatori economici participanti care prezinta oferta in cuantum de 11.114 lei: - perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contulRO 89 TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5, - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original- garantia de participare se va posta scanata in mod obligatoriu in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente in original, inclusiv de catre tetul sustinator:
a. Declaratie privind eligibilitatea ? anexa 2a, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b,
c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 ? anexa 2b.1., b.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt : Marian-Cornel Popescu, Cinghinau Gheorghita, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta.
d. certificate de participare la cerere de oferta cu oferta independenta ? anexa 2c.e. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind obligatiile de plata la buget, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de catre Agentia Nationala de Administratie Fiscala;
f. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de catre primariile/consiliile locale pe raza carora operatorul economic isi desfasoara activitatea. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?:
a. Pentru persoanele juridice romane: certificat constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului din cadrul Ministerului Justitiei, care sa ateste faptul ca nu este in stare defaliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate;
b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;c. Pentru persoanele fizice autorizate: certificat de producator si alte documente eliberate de catre administratile fiscale de pe raza carora isi desfasoare activitatea sau de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca este persoana fizica autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? anexa 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? anexa 4, daca este cazul;
b. Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de desfasurare a activitatii in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata pentru producatorul painii semialbe de catre Ministerul Agriculturii si Alimentatiei ? cerinta minima de calificare
c. Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor, eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ? cerinta minima de calificare
d. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare de produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 15.04.2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) In cazul in care, ofertele clasate pe primul loc au valori egale (preturi egale), autoritatea contractanta va solicita, prin intermediul SEAP, operatorilor economici, incarcarea de documente care sa contina noile preturi;b) Avand in vedere faptul ca acordul-cadru se va incheia cu minim 2 ofertanti in cazul in care ofertele clasate pe locurile 2, 3 sau mai mult au preturi egale elementele de departajare pentru stablirea clasamentului vor fi de alta natura decat pretul sau de natura tehnica (care are specificatii tehnice superioare celor din caietul de sarcini);c) in cazul reofertarii preturilor, pentru incheierea contractelor subsecvente acordului-cadru, autoritatea contractanta va solicita, in scris, operatorilor economici semnatari ai acordului cadru, carea au preturile clasate pe primul loc egale, sa prezinte, in scris, noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform art. 2562 din OUG 34/2006 ? privind achizitiile publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Tel. +40 214202428, Email: [email protected], Fax: +40 214203173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer