Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Alimentare cu Apa in Localitatea Fagarasu Nou, Comuna Topolog, Judetul Tulcea,,


Anunt de participare numarul 47603/24.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPOLOG
Adresa postala: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Punct(e) de contact: ALINA CAPATINA, Tel.0240568530, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240568530, Adresa internet (URL): www.topolog_romclub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Alimentare cu Apa in Localitatea Fagarasu Nou, Comuna Topolog, Judetul Tulcea, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Fagarasu Nou, Comuna Topolog, Judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- realizarea a 2 foraje, echiparea fiecarui foraj cu utilajele de pompare necesare, realiyarea conductei de refulare a paei dintre foraje si rezervoarele de inmagazinare a apei, realizarea unei statii de clorinare, realizarea unei statii de hidrofor, realizarea conductei de aductiune a apei, realizarea retelelor de distributie a apei, realizarea caminelor de vane, a caminelor de golire, de aierisire, amplasarea hidrantilor de incendiu pe reteaua de distributie a apei in localitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, , Alimentare cu Apa in Localitatea Fagarasu Nou, Comuna Topolog, Judetul Tulcea, ,
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 047, 300 si 1, 169, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 23000lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform HG 577/1997 - privind finantarea Programului de alimentare cu apa la sate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere;declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de cazier juridic al reprezentantului operatorului economic in original;declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii, originale sau copii legalizate ( formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident);
d) cazier fiscal al firmei eliberat de D.G.F.P. in original;certificat constatator emis de Registrul Comertului in copie legalizata sau original din care sa rezulte:
- ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare;alte acte echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani: bilantul contabil din 2005, 2006, 2007, vizat si inregistrat de organele competente;declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie de afacerii in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 943.000 euro;declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 130.000euro ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca ca are resurse financiare reale negrevate de datorii (extras de cont bancar al firmei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, seva completa obligatoriu; experienta similara ( candidatul va prezentaincheierea si indeplinirea pana la 31.12.2007, a cel putin 3 lucrari similare de alimentare cu apa ( de aceeasinatura si complexitate cu obiectul contractului), in calitate de antreprenor general;contractele si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarii pentru lucrarile similare;recomandari din partea altor beneficiari/clienti, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii (ofertantul va prezenta in mod obligatoriu cel putin 3 recomandari );declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului; asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (copie legalizata a atestatului);Asigurarea calitatii lucrarilor - programul calitatii propus pentru executia lucrarii, certificat conform standardelor SR EN seria 9001, sau echivalent;Standarde de protectia mediului certificat in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004, sau echivalent;
Standarde de protectia muncii: - Certificat care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/1999, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante, Comuna Topolog, Judetul Tulcea, tel. 0240/568530
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Topolog
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cnstanta
Adresa postala: Strada Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241/606597, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PPRIMARIA COMUNEI TOPOLOG
Adresa postala: Comuna Topolog, Judetul Tulcea, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Tel.0240/568530, Email: [email protected], Fax: 0240/568530, Adresa internet (URL): www.topolog_romclub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 23:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer